• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Winter Essentials Kits: alles in huis voor een Gyeon coating met 20% korting!

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.509
198
44
Omdat het belangrijk is om de juiste voorbereiding te hebben en met schone doeken te werken hebben we diverse kits samengesteld waarmee je een Gyeon Quartz coating op de juiste manier kunt aanbrengen na het reinigen/polijsten van het lakwerk.

Met name nieuwe schone doeken zonder restjes (niet zichtbare) polijstmiddel, wax of vervuiling kunnen ervoor zorgen dat de coating niet optimaal hecht en daarmee de duurzaamheid en verwachtingen niet zullen worden waargemaakt.

Met die gedachte en de aankomende winter hebben we diverse kits samengesteld met de juiste producten en een leuke korting!

De Monello Peluche Bianco is voor het verwerken van Gyeon Q²M Prep en de Nero's voor het afnemen van de coating (en voor het aanbrengen van Q² CanCoat)

Gyeon Q² CanCoat Kit:
103029.jpg


Gyeon Q² Prime Kits, verkrijgbaar in 30ml en 50ml.
103025.jpg


Gyeon Q² Mohs Kits, verkrijgbaar in 30ml en 50ml.
103027.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: Tierrie
Lap,juist gezien op de website dat het antwoord op bovenstaande vraag reeds vermeld is : tot 31/12/14,tot zolang de voorraad strekt!
 
  • Leuk
Reactions: Tim
De Cancoat is erg aantrekkelijk, misschien dat deze aanbieding me over streep trekt...

Wat ik nog even wil zeggen is dat jullie erg goed werk leveren met het samenstellen van zulke kits (zag ook een Monello new car kit voorbij komen). Ik heb ongeveer een jaar geleden voor het eerst bij jullie besteld en heb inmiddels al redelijk wat spullen in de schuur gezet, maar beschouw de wash kit (emmer, spons, lavare en droogdoek) nog altijd als mijn beste koop. Ga zo door!
 
Ik ga binnenkort de CanCoat ook maar eens proberen. Hij is vandaag binnengekomen, dus maar weer eens de Golf inplannen.