• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe gaan jullie enigszins ergonomisch te werk?

Ben er 50 geworden, hernia, bulging, en artrose in de nek. Om de dag een half uurtje op de cross-trainer, en een half-uurtje roeitoestel, en na een maand of 3 voel je zo goed als niks meer.:)^
 
Thanks voor het delen van jullie ervaringen:-b Er zitten goede tips bij waar ik komend weekend rekening mee ga houden.
Het feit dat je alles in je lijf voelt is natuurlijk prima, je hebt ook een dag best hard moeten werken. Ik was gewoon benieuwd naar de ervaringen van anderen.

Ik heb 7 jaar bij een professionele bouwmaterialenhandel gewerkt en dan gaan er per dag een paar honderd zakken cement (25 kg) en pallets met stenen door je handen. Daar had ik nooit last van, maar dit is gewoon een houding die je normaal niet aanneemt.

Nog even een plaatje om het af te leren. Heb gisteravond de motorruimte schoongemaakt, maar dan ontkom je er bijna niet aan om voorover gebukt te staan. Maarja als je dan het resultaat ziet...

http://www.vd-biggelaar.nl/downloads/2013-04-25 19.02.58.jpg
 
Ik heb voor de laagste delen een verhuisplank met grote wielen, deze gebruik ik ook als ik met de wielen aan de slag ga, geeft gelijk rust aan voeten en benen.