• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ivo's nieuwe project, Silver Beetle Highline '99

gasklephuis blijft een ellende. Ga hem bij de volgende beurt van de TT schoon laten maken en opnieuw in laten leren. Heb nu geen problemen maar om ze in de toekomst te voorkomen... Maar de 2.0 blokken blijven niet mijn favoriet. Ik had mijn A4 nog gehad als er niet zo't takkeblok inlag. Ook ik viel van het een in het ander, olieverbruik nog niet over gehad...
 
Tot nu toe houdt de Beetle zich nog goed, hopelijk hebben we toch niet voor niets al dat werk en geld erin gestopt.....

Misschien binnenkort toch nog een leuke, onverwachte update.... :cool:
 
Inderdaad hopen dat het zo blijft, is niet alle moeite voor niks geweest.. Ook fijn als je gewoon zonder nadenken gebruik van je auto kunt maken..
 
inderdaad...
Niet zozeer dat ik er problemen mee heb, maar mijn vriendin (die hoofdzakelijk in de Beetle rijdt) heeft door de nukken van de auto wel in een aantal benarde situaties gezeten.
Zij had op een gegeven moment ook echt geen vertrouwen meer in de auto....
 
De 2.0l motoren hebben problemen met kantelende zuigers, vroeg of laat krijgen ze daar allemaal last van. Vandaar ook het hoog olie verbruik wat sommige van deze motoren hebben. Zijn imo een van de beroerte motoren van de vag groep.
 
niet alleen de 2.0 heeft er last van hoor, de 1400's uit o.a. Lupo/Polo hebben dit ook ;)
Hier gelukkig nog geen last met kantelende zuigers, in de Lupo toendertijd wel een beetje...
 
Flink balen zo'n ontwerpfout ja... Hopen dat het toch minder erg is als je denkt!

Mijn 2.0L in de Seat (1998) was weer een hele goede van de VAG groep, een GTi 16V heerlijke motor met maar beetje olieverbruik steeds op de 160k die ik ermee gemaakt heb voordat ik hem inruilde.
 
komt door de coating van de cilinders en cilinderwand, die schijnt niet altijd hard genoeg te zijn... (heb ik uit meerdere bronnen vernomen althans...)