• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kärcher k2 @Action

Luke

Detailing rookie
14 feb 2016
16
15
27
Vanmiddag even bij de action wat handschoenen, mf doeken en de befaamde schoen-/interieurborstel gekocht en zag deze:
http://www.action.nl/k-auml-rcher-hogedrukreiniger

De karcher k2 hogedruk reiniger. Ik verbaasde me erg over de grootte van het hele pakket (klein doosje) maar vond de prijs meevallen. Nu hebben we een hogedrukreiniger in de familie maar twijfel ik om voor 70 euro deze aan te schaffen, met name vanwege de foam nozzle die erbij zit. Voor 70 kan ik niet te veel verwachten, maar heeft iemand ervaring ermee?
 
Met de bij geleverde (foamlance) moet je geen dikke pak schuim verwachten. Een aantal mensen hier zijn toch over gestapt op bv een Monello foam lance. Simpelweg omdat je hier gewoon de dikke schuimlaag mee krijgt.
 
Ik heb zo'n foamlance van karcher hier liggen. Ook de wasborstel.
In vergelijking met een monello foam Lancia stelt het niks voor.
Waar de karcher een beetje schuimend sop erop legt is de monello foamend.

Als je al een karcher hebt mag je de foamlance en/of borstel wel overnemen...
 
Ik zou er niet "intrappen". Kärcher is een goed merk en levert goede apparaten, maar de foam Lance is niet wat je ervan verwacht. Investeer dan in een K5 (of een andere van dat kaliber)van Kärcher met een monello foam Lance en dan heb je lang leven de lol.