• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

KNOEI's 1st Showoff Mitsubishi Galant

KNOEI 8G zei:
Beiden :) motor is net ingereden 150.000 en de avance editie, met zwart interieur en getinte ruiten en "dikke" voorbumper, is in nederland nooit gevoerd :heart_eyes:
En in nederland vind je geen V6 galants met kmstand onder de 2 ton, meestal al 250K/350K op de teller staan en dat vond ik net te hoog om daar nog gas in te leggen :)

Ow lekker hoor zo'n 2.5 V6. Veel plezier ermee:)
Een lederen interieur zou hem afmaken.
 
grandscenicman zei:
Hallo,

Knap resultaat hoor,je bent helemaal "gebeten" nu en binnenkort ga je toch weer een bestelling plaatsen :D

Ik heb onlangs ook met mezzo en oranje gewerkt en daarna finale op wit,als het goed is , is het goed hé !!

(misschien onder een supersterke lamp ga je nog wat zien ,maar dat is volgens mij bijna niet te zien met het blote oog)

Elke hit meer is ook weer een aantal uur meer werk natuurlijk.

Groeten Danny

Inderdaad, er zitten nog wel wat diepere krasjes. maar wilde het eerst zo een keer doen en dan kijken en verder lezen hoe ik het een eenvolgende keer tot een nog beter eindresultaat kan brengen.