• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Martijn87 - Seat Ibiza 6L Sportstyle '07

martijn87

Detailing addict
9 feb 2011
3
60
Ik kom mij even voorstellen :grinning:
Ben een echte Meguiars fan.
Hier wat foto's van mijn auto:

ibi1.jpg

ibi3.jpg

ibi2.jpg

ibi5.jpg

ibi9.jpg

ibi10.jpg


Heb er sinds gisteren een kras bij dankzij de afspuitlans van onze plaatselijke wasbox....
Flink lange kras en een stukje lak eraf.
Heb de kras geprobeerd weg te poetsen met ScratchX, gaat beetje weg maar je blijft het zien.
iemand een idee hoe ik de kras geheel weg kan halen?
De "hap" krijg ik er sowieso niet uit omdat daar de lak echt af is. Dat wordt misschien nog wel bij lakstiften ook..

Ik heb ScratchX op een Meg Pad gedaan en met de hand flink geboend, daarna wat NXT wax erop gedaan.
Is dit de juiste manier om ScratchX te gebruiken, of moet het anders?
Als ik met mijn nagel voel dan is de kras opervlakkig.

Bedankt,

Martijn
 
Welkom... het beste resultaat behaal je met machinaal polijsten met de DAP of de PRO900 i.c.m Monello polijstmiddelen. Seat heeft net als andere VAG producten harde lak.
 
Welkom.

En mischien handig om te vertellen waar in de buurt je vandaan komt , mischien dat er iemand is die je kan helpen met de kras;)
 
Welkom,gewoon lekker met je meguiars poetsen hoor,ze hebben ook een pro-line en een detailers line dus......lekker je zelf blijven:cool:
 
Ik woon in Roosendaal.
Wat voor merken raden jullie mij aan dan? Vind Meg sowieso zeker duur ja.
Als iemand nog een goedkopere en betere oplossing heeft: Graag ;)
 
Wat een mooie auto!
Welkom hier, waarschijnlijk ben je binnenkort ook ernstig besmet met het virus :)
 
Welkom! Houdt de Ibiza netjes met MEguiars of welk ander merk dan ook. Als ik jou was zou ik even in de Carclean webshop kijken naar andere producten. Als Scratch X te zwak is, kun je ook nog Ultimate Compound van Meguiars gebruiken.