• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Oliebollenavond 2016!

Ik heb wel degelijk tijd en heel veel zin om de 508SW te wassen en van een laagje Subzero te voorzien want de wagen ziet er niet uit, echter.........

afgelopen zaterdag is het in mijn rug geschoten: spit!
Hoop dat ik de 30e in staat ben om de reis naar CC aan te vangen.....
 
Ik heb weinig keus. Truus bepaalt waar en hoe ze er wilt staan. En dan ook nog eens mij verplicht om gewassen te worden voordat ze zich in het publiek vertoont.
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw
Is nog niet helemaal zeker. Mag morgen met mrs. Soepergrover op huizenjacht en moet nog kijken of ik naderhand nog in de gelegenheid ben om langs te komen.
Overigens heb ik dit jaar een halfvolle 'greaute pot' RG55 over kunnen nemen. Potje is niet echt meer nodig, maar als je 'm speciaal voor mij bewaard hebt vind ik dat dan ook weer niet zo netjes van mij om jou ermee te laten zitten.
 
MIsschien een erg domme vraag maar Kan ik morgen de boel gewoon bestellen bij een van de hardwerkende cc dames/heren of kan/moet ik deze nu al bestellen???
 
@Soepergrover / Joost;
Je had er niets voor hoeven te betalen, dus het is geen enkel probleem.

Wat betreft bestellingen tijdens de oliebollenavond.
Ik maak zelf meestal speciaal een wenslijst met wat ik wil bestellen (of interesse in heb) bij dit soort dagen.
Kunnen ze aan de kassa zo oproepen en desgewenst zelfs nog aanpassen.
 
Winkelwagen weet ik niet, maar wensenlijstje wel, dat is ook altijd handig met SSD of SDD-dagen. Je postcode is meestal genoeg, of als er meer CC-klanten in de straat zijn, misschien je naam of huisnummer. Desnoods kun je op je smartphone via de webshop bestellen vanuit de winkel :p (ik weet niet of dat echt handig is)
 
MIsschien een erg domme vraag maar Kan ik morgen de boel gewoon bestellen bij een van de hardwerkende cc dames/heren of kan/moet ik deze nu al bestellen???

Deze vraag had ik ook, en vanmorgen via de chathulp de vraag voorgelegd aan CC: kreeg keurig antwoord van @Laurette dat je, mits aangemeld voor de oliebollenavond, gewoon al kan bestellen. En boven de 45 euro bestelling = gratis DDJ detailing spray.



P.S. @Laurette is morgen jarig (maar niet aanwezig op CCHQ)
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Guys, gaat het goed?
Heb mij ruim een week geleden voor de Oliebollenavond aangemeld.
'k Check nu mail maar vind nergens iets van een bevestiging of zo. Klopt dat? Hebben ook jullie niets gehad?
Wil namelijk niet tevergeefs op de stoep staan morgenmiddag?