• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Project Toyota Corolla E12. Update; full detail 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi geworden Nicknameless en goed dat je het nu gedaan hebt.
Zeer binnenkort zul je daarvoor een stuk minder tijd beschikbaar hebben...
 
Staat idd. een stuk beter en de auto ligt ook wat lager maar dat doen ze bij Audi ook met SLine dat soort optionele dingen.

Dat is vaak het geval met "speciale" velgen, als het niet snel lukken kan, zou ik gewoon een goede kwaliteit andere velg die er veel van weg heeft op kiezen maar dat ligt aan wat je wilt natuurlijk.
 
De velgen die ik op de 206 heb gehad, vind ik ook wel wat hebben onder de Corolla.

Originele foto:
e763c73c.jpg




Bellini Bella Hyper Black GT BR
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie velg! Maar om het af te maken zou ik hem toch iets, 30mm, omlaag zetten. Velgen maken de auto wel, maar wheel-gap breekt hem in mijn ogen :ja
 
Netjes!
..1 maat groter en 20-30mm laten zakken met verlagingsset of bij vernieuwing een goede schroefset.
 
Even m’n topic afstoffen…

Een tijdje geleden een paar spuitbussen Plasti-dip ontvangen. Uiteraard wil ik hier mee aan de slag gaan en heb dit dus vandaag gedaan.

Om het product een beetje te leren kennen en hoe er mee om te gaan, heb ik eerst iets kleins gedaan, in dit geval het chromen logo uit de grille.

Aangezien ik niet echt een fan ben van chroom, heb ik deze dus behandeld.
Als eerste het logo goed schoon gemaakt en ontvet voor een betere hechting.

Het logo en de spuitbus Plasti-dip zwart.
5e442cc4.jpg


Na een eerste laagje:
767b83ff.jpg


Na 4 laagjes, het ziet er nog erg nat en vlekkerig uit, maar dat komt omdat ik net een laagje had aangebracht en direct een foto had gemaakt.
cec0ef20.jpg


Het resultaat als het droog is, het ziet er in close-up een beetje ruw en bobbelig uit, maar van een afstandje zie je het niet eens.
be4a8e80.jpg


Foto als het logo is gemonteerd op de grille houden jullie nog even tegoed.

Volgende project is de bumperlip en het logo op de achterklep.
 
Leuk zeg! ziet er strak uit. Ben benieuwd naar de gemonteerde foto.
 
Dat gaat idd makkelijk om te zien of het wat is... hmmm interesting haha

Vind het goed staan en de "huid" die erop zit vind ik erg netjes zo klein maar toch een patroon, alsof het zo hoort ipv alles glad!
Houden zo en ben je het zat, haal je het er zo af.
Je hebt toch ook een vernis ervoor dat het gaat glimmen?
..ook mooi denk ik.
 
Nou ja glimmen... als je veel mat maakt aan een auto bedoelde ik, vind ik het zo "zelf gedaan" vaak.
Niet dit natuurlijk haha Gewoon met mate doen maar ik vind het resultaat erg netjes!

Is het nou een beetje makkelijk te verkrijgen dat spul? Zal eens zoeken maar PM mag uiteraard ook..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.