• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Reacties] De Carclean.com nieuwbouw

Tjonge dat schiet al mooi op. De metalen constructie is al bijna klaar lijkt wel. Ik zag in het phototopic dat de openingspost niet goed is. Daar staat wil je reageren klik dan 'hier', maar je komt dan niet in dit topic uit maar weer in het phototopic.
 
Binnetie zei:
Tjonge dat schiet al mooi op. De metalen constructie is al bijna klaar lijkt wel. Ik zag in het phototopic dat de openingspost niet goed is. Daar staat wil je reageren klik dan 'hier', maar je komt dan niet in dit topic uit maar weer in het phototopic.

Aangepast :cool:
 
alteaniels zei:
.....

oh; en vrachtwagenchauffeurs niet te vergeten voor het verhuizen van de inboedel ed:-"


Present.....is alleen niet naast de deur:-b

Tim zei:
Het is zeker een stap vooruit, maar met de plannen hebben we dit ook echt wel nodig. Marineclean.nl en Motorclean.nl zullen ook de nodige ruimte nodig gaan hebben. :ja

Dus, plaats om een jacht binnen te 'detailen' ??
 
Net de laatste fotowsjoet bekeken: ziet er weer netjes uit, gaat steeds meer op een pand lijken.
Kunnen we niet met z'n allen 's nachts wat muren verplekken, heeft CC ineens nog meer ruimte :)
 
Ik ben vorige week met Dibbuz nog bij de nieuwbouw geweest. Even het bouwhek opzij geschoven, terrein op gegaan en de eerste stapjes gezet op hét heilige grond :-"

Pas als je dáár staat, merk je hoe groot het is. Uiteraard zal het best wel meevallen als alles ingericht is.
 
Alle muren staan nu, dus je kan precies zien hoe het pand wordt. Net even wezen kijken en .... ***** wat groot. Als je er zo zelf in staat met muren, dan zie je opeens hoe groot het is. Ik probeer morgen foto's te maken en een stuk te filmen.