• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

Newwolf84

Detailing rookie
7 mei 2024
1
15
Hoi allemaal !

Na een hele tijd mee gelezen te hebben om de wondere wereld van het detailen te ontdekken, is het tijd geworden om maar eens actief mee te gaan doen op dit forum.
En als nieuw lid hoort daar een voorstel rondje bij, dus bij deze:

In real life noemen de mensen mij Henry en ik hoop dit jaar Abraham te zien.
Ik woon in het dorpje Slagharen, ja ja welbekend vanwege ( vroeger de pony's ) en nu het Attractiepark.

Ik heb al diverse topics doorgelezen maar heb niet echt detailervaring, alle materialen moeten nog gekocht worden :)
Ergens zal er wel een keer een topic verschijnen waarbij ik mijn lijstje in ga zetten, welke materialen ik wil aanschaffen en advies vraag van jullie zijde.

Ik ben in het bezit van 2 auto's, een echte gezinswagen, de Skoda Octavia station EBL uitvoering uit 2011 in het zwart en sinds kort voor de vrouw een schattige, ook een zwarte, Fiat 500 uit 2012

Ik hoop veel van jullie te kunnen leren en ervaringen te kunnen delen.

Groeten Henry