• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Publieke beta voor onze nieuwe site!

De 20 seconden cache is vooral bedoeld op zeer drukke momenten, zoals a.s. zaterdag. Als er binnen 20 seconden meerdere mensen die pagina opvragen, scheelt dat ontzettend veel server load.
 
  • Leuk
Reactions: Dieter
Echt veel sneller geworden:):party:

Het zat 'm in het laden van de afbeeldingen, er werd bijvoorbeeld gekeken of je was ingelogd en er werd teveel informatie opgehaald maar dat was helemaal niet nodig :p

De bug zat er al in sinds het begin van het testen en ik maar denken dat de site traag was vanwege m'n extensies in Chrome :|
 
  • Leuk
Reactions: Tommy86 en Dieter
@Youri sinds kort heb ik het volgende in Safari & Mozilla:

Ga naar de merken pagina
Klik op een merk
Klik op een product en deze wordt geopend in een nieuw tabblad, geldt voor eender welk product.
Enkel op toepassing voor de merken pagina, categorieën geen probleem, daar blijf je op dezelfde pagina verder browsen.
 
@Youri sinds kort heb ik het volgende in Safari & Mozilla:

Ga naar de merken pagina
Klik op een merk
Klik op een product en deze wordt geopend in een nieuw tabblad, geldt voor eender welk product.
Enkel op toepassing voor de merken pagina, categorieën geen probleem, daar blijf je op dezelfde pagina verder browsen.

Dat hoort zo / by design :)
@Tim
 
  • Leuk
Reactions: Kadjar
@Tim Ik weet niet of mijn opmerking in dit topic thuis hoort, maar toch maak ik 'm;)

Onderstaand product is op de CC website te vinden in de categorie 'nieuwe producten', maar bij het overzicht van Auto Finesse kan ik de doek niet vinden.

https://www.carclean.com/nl/product/Auto_Finesse/Micro_Tweed_Towel_40x40cm_103779

Ik wilde er een paar bestellen, maar ik kan de doeken niet toevoegen in de winkelmand, (Niet op voorraad momenteel) terwijl ik andere producten die niet in voorraad zijn wel in de winkelmand kan plaatsen.

De Towel is uit het assortiment maar de voorraad wordt (waarschijnlijk) verkeerd ingeladen waardoor hij wordt getoond onder 'nieuwe producten'.
Bug :)

Het zou ook een instelling kunnen zijn in de backoffice, @Tim.
 
@Youri
Via carclean.com krijg ik het bovenste deel van de pagina niet goed te zien. Kan niet verder meer naar boven scrollen.
Waar de tekst van het product o.a staat. Ook de 4 bovenste producten zijn hierdoor niet goed te lezen.
Ik gebruik Windows 10 met internet explorer 11.

Op mijn IPad krijg ik het wel volledig te zien.
Carclean.com.jpg


Alvast bedankt.
 
Klopt, site werkt niet goed met oudere browsers. IE11 is er een van. We werken aan een workaround, maar raad je tegelijkertijd sterk aan om een moderne browser te gebruiken, zeker op Windows 10.
 
Ehh waarom dan?
Het enige dat in een nieuwe tab geopend moet worden is de url van een merk (bijvoorbeeld de link www.meguiars.nl)
Je had me ooit een mailtje gestuurd met daarin de wijziging, maar dan heb ik het verkeerd begrepen?


Nee man, dat ding is hagelnieuw. Dus moet iets anders zijn!
https://www.Carclean.com/product/Auto_Finesse/Micro_Tweed_Towel_40x40cm_103779
 
Ja duidelijk verkeerd begrepen haha. Niets moet op een nieuw tabblad openen, behalve linkjes naar externe sites (bijvoorbeeld de sites die vermeld staan bij merken in het blokje over het merk zelf).
 
Ik kreeg zopas een beetje een "duckhunt" gevoel met washandschoenen, kon maar raak schieten zoveel waren er in beeld?

Hieronder was ik aan het kijken naar polijstpads, niets aan de hand.
IMG_0628.PNG


Vervolgens klik ik terug naar "machinaal polijsten" door op het blauwe stukje text tussen die "pijltjes" te klikken, komt dit in beeld:
IMG_0629.PNG


Heel een waslijn vol dus, klik ik verder terug naar apparaten zie je dit:
IMG_0630.PNG


De textvakjes veranderen wel mee, maar krijg hoofdpijn van die washandschoenen,... @Tim, @Youri, @carcleannl

Pak ik een willekeurige andere productgroep krijg ik precies hetzelfde op de iPad.
Nu eerst koesen, morgen de laptop even checken :no_mouth:

Oh, en wil ik op "producten" klikken gebeurt er niets, weet niet of daar ook een menu via deze weg hoort te zitten?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Soepergrover
Die productgroepen hebben nog geen eigen plaatje lijkt mij. Als je naar 'Merken' gaat zie je dat wel elke productgroep een eigen plaatje, in dit geval logo, heeft. Er schort nog wel meer aan de inrichting/configuratie van de producten.

- Als ik onder producten ga kijken voor het reinigen van de motor(ruimte), dan krijg ik producten te zien als lederreiniger, tire cleaner en wheel wax.

- Als ik via het menu navigeer naar 'Categorieën -> Exterieur -> Reiniging -> Multireinigers' krijg ik netjes een overzicht te zien van alle multireinigers. De breadcrumbs zien er dan uit als 'Home > Producten > Exterieur > Reiniging > Multireinigers'. Klik ik dan op een product uit de lijst dan veranderen de breadcrumbs in 'Home > Merken > Auto Finesse > Iron Out Pro - 5000ml'.
 
Verder heb ik nog iets geks op verschillende Macs (dus de vraag of dat ook op Windows systemen is)...

Als ik via een sneltoets een nieuw tabblad op carclean.com wil openen (bijvoorbeeld door te klikken op een product op de site met de CMD toets ingedrukt), dan openen zich 2 tabs. Doe ik rechtermuisknop> Open koppeling in nieuw tabblad (dezelfde functie), dan opent zich maar 1 tabblad zoals t hoort. Zoiets moet bij Windows ook kunnen met CTRL denk ik, gebeurt het dan ook? @Youri
 
Yups, onder Windows (10 Enterprise) ook. Via context menu gaat het wel goed, via middle mouse button ook. Wordt in JavaScript ergens het event propagation niet gestopt denk ik (luie ontwikkelaar die niet rekening hield met toets-muis combinaties?)..
 
Verder heb ik nog iets geks op verschillende Macs (dus de vraag of dat ook op Windows systemen is)...

Als ik via een sneltoets een nieuw tabblad op carclean.com wil openen (bijvoorbeeld door te klikken op een product op de site met de CMD toets ingedrukt), dan openen zich 2 tabs. Doe ik rechtermuisknop> Open koppeling in nieuw tabblad (dezelfde functie), dan opent zich maar 1 tabblad zoals t hoort. Zoiets moet bij Windows ook kunnen met CTRL denk ik, gebeurt het dan ook? @Youri

Lijkt een probleem te zijn met Macs, zal ik morgen naar kijken (voor zover dat kan, geen macs hier behalve de eetbare versies).

Die productgroepen hebben nog geen eigen plaatje lijkt mij. Als je naar 'Merken' gaat zie je dat wel elke productgroep een eigen plaatje, in dit geval logo, heeft. Er schort nog wel meer aan de inrichting/configuratie van de producten.

- Als ik onder producten ga kijken voor het reinigen van de motor(ruimte), dan krijg ik producten te zien als lederreiniger, tire cleaner en wheel wax.

- Als ik via het menu navigeer naar 'Categorieën -> Exterieur -> Reiniging -> Multireinigers' krijg ik netjes een overzicht te zien van alle multireinigers. De breadcrumbs zien er dan uit als 'Home > Producten > Exterieur > Reiniging > Multireinigers'. Klik ik dan op een product uit de lijst dan veranderen de breadcrumbs in 'Home > Merken > Auto Finesse > Iron Out Pro - 5000ml'.

Dat klopt, hoort zo.

Yups, onder Windows (10 Enterprise) ook. Via context menu gaat het wel goed, via middle mouse button ook. Wordt in JavaScript ergens het event propagation niet gestopt denk ik (luie ontwikkelaar die niet rekening hield met toets-muis combinaties?)..

Ik ben verre van lui, CTRL+muisklik werkt gewoon prima.
 
Laatst bewerkt:
Ik kreeg zopas een beetje een "duckhunt" gevoel met washandschoenen, kon maar raak schieten zoveel waren er in beeld?

Hieronder was ik aan het kijken naar polijstpads, niets aan de hand.
...

Vervolgens klik ik terug naar "machinaal polijsten" door op het blauwe stukje text tussen die "pijltjes" te klikken, komt dit in beeld:
...

Heel een waslijn vol dus, klik ik verder terug naar apparaten zie je dit:
...

De textvakjes veranderen wel mee, maar krijg hoofdpijn van die washandschoenen,... @Tim, @Youri, @carcleannl

Pak ik een willekeurige andere productgroep krijg ik precies hetzelfde op de iPad.
Nu eerst koesen, morgen de laptop even checken :no_mouth:

Oh, en wil ik op "producten" klikken gebeurt er niets, weet niet of daar ook een menu via deze weg hoort te zitten?

Er zijn nog geen afbeeldingen voor de productgroepen.
 
Ik ben verre van lui, CTRL+muisklik werkt gewoon prima.
Als ontwikkelaars onder mekaar, elke ontwikkelaar is lui. Als ik een euro kreeg voor elke bug die ik geschreven heb omdat ik te lui ben, was ik miljonair geweest ;)

Maar nogmaals, het werkt niet prima op mijn machine. Windows 10 (Enterprise) i.c.m. Firefox 49.0.1. Via het context menu wel, via middle mousebutton ook, maar via CTRL -> left mousebutton niet. Hij opent dan 2 tabs met dezelfde URI..

Dat van die breadcrumb is discutabel, maar een keuze. Ik zou liever zien dat deze opgebouwd werd op basis van history, en niet op basis van url/path. Maar dat is een keuze en als dit zo prima is dan is dan zo :)