• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

+1 Belg + 4 pics...

Wind

Detailing rookie
17 jun 2010
3
0
Hallo,

Ook nieuw hier.
Volg al enkele maanden mee maar besloot om naar aanleiding van de CC DAP500 clinic 27-06 een accountje aan te maken.
Het was een zeer leerrijke dag. Een Vlaamse pluim voor Tim en zijn enthousiaste team :party: !

Hierbij een fotootje van m'n VW.

Menu:
Was PB
Klei PB + Dodo Born Slippy
Jeffs werkstat Primer
Glaze: CG wet glaze
Sealant: Jeffs werkstatt Acrylic (hier 1 layer)
Wax: topping met Natty's Blue

Niet de beste behandeling/combo die ik haar al gaf, maar tot nu toe nam ik weinig foto's....
Groeten.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]




$$)
 
Bedankt manneuh.

aron225 zei:
welkom!

knappe vw hoor! wat voor blok ligt er in deze?

Het liefst zag ik een 2 liter benzine in deze wagen :heart_eyes: maar met 30000 km/jaar was dit niet echt de verstandigste keuze...
We wilden per sé een wat sportievere wagen... en hebben het moeten doen met de 2.0 CRTDI 170PK.
Gaat best aardig en de nieuwe commonrail-diesels voelen erg licht aan.
Zo licht dat ik in het begin al een paar keer de koppeling liet tussenkomen bij vertrek :D
 
Wind zei:
Bedankt manneuh.



Het liefst zag ik een 2 liter benzine in deze wagen :heart_eyes: maar met 30000 km/jaar was dit niet echt de verstandigste keuze...
We wilden per sé een wat sportievere wagen... en hebben het moeten doen met de 2.0 CRTDI 170PK.
Gaat best aardig en de nieuwe commonrail-diesels voelen erg licht aan.
Zo licht dat ik in het begin al een paar keer de koppeling liet tussenkomen bij vertrek :D

chippen dat ding!
nieuwe generatie's diesel blokken zijn echt super rap op hogere snelheden, en in tussensprintjes bijna niet bij te houden..

ik doe ook 30k km per jaar en rij ook 2.0 T.. kan prima hoor:D