• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[19 August 2017] Summer Detail Day 2017 (Berkel en Rodenrijs, ZH)

Als het droog weer is dan hoef je bij aankomst alleen het vliegenkerkhof te verwijderen.

Dan glimt ie toch nog steeds lekker. Het is ook geen automeeting.
 
Oh, dacht dat het bedoeld was om ter plekke de eindbaas in je naar boven te brengen. Door je kunsten te laten zien op een stukje plaatwerk. Danwel je eigen voertuig.

Als het droog weer is, is quickdetailer je vriend. Stapel doeken erbij. En hij glimt als een dikke tet.
 
Hoe hoog leggen jullie de lat op de SDD 2017? Wie heeft het plan om mee te doen aan de Best of Shine?
Hopelijk staat de parkeerplaats helemaal vol met auto's die tot in de puntjes zijn gepolijst en schoongemaakt.


Misschien dat ik hem was van tevoren, maar misschien ook niet.

ik kom waarschijnlijk met @Jansen even buurten. En anders kom ik ook alleen.

Edit: bij nader inzien was ik was hem even van tevoren, haha! Schoon oranje is niet lelijk.
 
Ik zal ook best graag komen.. maar ze plannen het elke keer als ik niet in het land ben :(
 
Met een beetje geluk kan ik hier ook aanwezig zijn. Is er al iets van een planning bekend? (en waar zou ik die kunnen vinden?)
 
@Pietbel

Het programma is (nog) niet bekend.

De swirl politie is ook aanwezig. Toch @Tim ? o_O

FB_IMG_1494602907806.jpg