• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

1e andere auto project

Lexusfreak

Detailing rookie
9 nov 2008
850
0
Wij hebben ook nog een vw caddy die er niet heel slecht uitziet, alleen vol met swirls en hier en daar een kras, tja hij is van 2001 dus ook niet meer de allerjongste, maar z'n leeftijd is hem zo 123 niet aan te zien, vanavond dus maar aan die begonnen, eerst (dank je Stimpy) een testspot gedaan met dit als resultaat :
Voor:
caddyvan.jpg

Naar:
caddynaar.jpg


en dit is alleen nog maar gekleid en 2 passes menzerna Super Intensive Polish op een witte pad met de DAP :heart_eyes: ........resultaat is toch niet slecht wel ???
 
Het glimt zo dat je, als je goed kijkt volgens mij , ook nog de ring om de lens van het fototoestel ziet ( rechts) of is dit niet zo ? Ik weet natuurlijk niet wat voor fototoestel je hebt maar het lijkt er verdacht veel op.
 
Inderdaad marike, nu je het zegt....was me nog niet eens opgevallen :D

Toestel is een Olympus FE-280, metalic rood met een zilveren lensring :)^
 
;) Gisteravond nog even verder gegaan...let op alles met menzerna Super Intensive Polish op een witte pad, hier een daar een hardnekkige kras aangepakt met PB SSR 2.5 op Oranje....
Ook laat zeker deze auto mij het voordeel van de brinkmann overduidelijk zien, ik zou bijna gaan zeggen dat die never in je collectie mag onbreken.....
Portier open gezet:
caddyportier.jpg

50/50:
5050a.jpg

Reflectie op het voorscherm:
caddyvoorscherm.jpg
 
Dat is duidelijk een hele verbetering! Ik ben het met je eens over de Brinkmann. Zeker icm met machinaal detailen is het eigenlijk een must have.

Lekker sinaasappellak trouwens! ;)
 
Wat een verschil! Zeer netjes Walter! Ben benieuwd naar het volledige resultaat!