• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

206 Gti Hillegom

Slingertj3

Detailing rookie
21 dec 2011
3
0
Ik ben Rick Smits, 22 jaar in het bezit van een zwarte 206 gti sinds 31-10-2009. Ben naar Carclean gekomen via het peugeotforum via Nicknameless.

Momenteel was en poets ik de auto met de hand door middel van verschillende producten van Poorboys en mequirs.

hieronder wat foto`s van afgelopen zomer.

dsc02290edit.jpg



dsc02296edit.th.jpg
klik voor vergroting

dsc02292edit.th.jpg
klik voor vergroting

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD] klik voor vergroting

dsc02358.th.jpg
klik voor vergroting !

]
dsc02318id.th.jpg
klik voor vergroting

dsc02271.th.jpg
klik voor vergroting

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD] klik voor vergroting


In de toekomst wil ik zeker wel een Dap aanschaffen. eerst maar wat clinics volgen

Groetjes

Rick
 
Welkom Rick.

Slingertj3 zei:
Ik ben naar Carclean.com gekomen via het peugeotforum via Nicknameless.

Dank je

Van de week nog een mede 206 rijder en 206club lid mogen verwelkomen.

Gaat helemaal goed komen met je 206-je :)^
 
Laatst bewerkt door een moderator:
BlackPassat zei:
Welkom Rick, je maakt mooie plaatjes in ieder geval.

Dankje, maar ik heb de foto`s toen daar een vriend laten maken,
ze vertonen niet geheel in welke staat de lak is.. helaas is hier nog wel wat aan te verbeteren..
binnekort wat close up foto`s voor meer uitleg..
 
Heee mede 206club-forummer :)
Grappig, nicknameless heeft me niet eens overgehaald om dit forum te joinen en nu een 2e die uit zichzelf komt :)

Welkom. Ik heb ook een zwarte GTI gehad en zwart blijft toch een van de mooiste versies van de 206GTI's/RC's.
Strakke foto's! Ik moet zeggen dat ik, bij het zien van jouw foto's, mijn zwarte 206GTI toch wel een beetje mis....
Vette bak man :cool:
 
Welkom hier, met je zeer nette GTI

Deathchant zei:
Strakke foto's! Ik moet zeggen dat ik, bij het zien van jouw foto's, mijn zwarte 206GTI toch wel een beetje mis....
Vette bak man :cool:

Bij het zien van al die 206-en tegenwoordig mis ik de mijne toch stiekem ook wel (gelukkig heeft me broertje een quiksilver dat maakt een beetje goed)
 
Ze zijn leuk, jou 207 met het fijne turbo blok is wel leuker ;) volgende auto wordt tog ook met turbo ipv een grote motor a la 2.0 :')
 
Dan zal ik jou maar niet vertellen hoe vaak ik in 1,5 jaar tijd terug geweest ben bij de dealer, met dat fijne turbo blok. ]-0 }:)w
De meeste ellende lijkt nu een beetje voorbij maar dat zal ik niet te hard roepen.