• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

A_1970 Collectie uitgebreid en weer

a1970

Detailing addict
12 jan 2009
46
52
Vandaag besteld de Swissvax Master Collection, niet een rib uit het lijf maar zo'n beetje alle ribben en 8o ff aan de beademing
maar dan heb je wel wat. Zal as. woensdag binnen zijn

Swissvax Shield
Cleaner Fluid
Cleaner Fluid medium
Paint Rubber (kleistaaf),
Quick Finish
Car Bath
Swissvax wash towel,
Wheel (wielreinigingsconcentraat)
Mixing Bottle
1 wheel brush,
1 Swissvax MicroWash microvezel doek (geel),
Pneu (bandcleaner)
Protecton (kunststofhersteller)
Leather Cleaner
Leather Milk
Leather Cleaning brush,
Metal Polish
Wood Polish
Crystal (glasreiniger)
2 applicators
2 badstof handdoeken
1 MicroPolish microvezel handdoek
Detail brush,
koeltas met verschillende verdelers
 
ParaNoya zei:
Zo zo, ziet er sjiek uit :cool:
Ben benieuwd naar je ervaringen :ja
Veel plezier ermee!

Bedankt, zal alles eens gaan testen, deze producten waren mij aanbevolen door een vriend van mij die deze ook gebruikt.
Moet zeggen op zijn zwarte auto ziet het er super uit, en wax na 3 maanden nog steeds beating

Laat het weten als ik het heb getest
 
Ik word jaloers. Ben al tijdje aan het twijfelen.
Doe ik het wel, doe ik het niet.
Ga eerst wachten op jou bevindingen:rules
 
Kijk dat is wel van als ik iets doe dan doe ik meteen goed!

Meteen de hele bups, mooi hoor grijp je nooit mis :-b
 
a1970 zei:
Bedankt, zal alles eens gaan testen, deze producten waren mij aanbevolen door een vriend van mij die deze ook gebruikt.
Moet zeggen op zijn zwarte auto ziet het er super uit, en wax na 3 maanden nog steeds beating

Laat het weten als ik het heb getest

Wij hebben de Mastercollection ook staan om intern te testen en te vergelijken.

Je polijstmiddelen zijn van Menzerna in ieder geval :) Je padjes zijn van Motip en je doeken komen uit de badkamerwinkel (Move) ;)

Ik denk dat het je zal bevallen, maar dat je er ook achter zal komen dat producten van Wolfgang, Poorboy's en Dodo Juice hetzelfde doen voor een kwart van de prijs.
 
maja158 zei:
Ik word jaloers. Ben al tijdje aan het twijfelen.
Doe ik het wel, doe ik het niet.
Ga eerst wachten op jou bevindingen:rules

Iedereen die de spullen wil testen, we hebben het hier staan voor de test.

Alleen de waxen zijn bijzonder. De rest is bijzonder duur :)

De detailerspray is goed, maar kost geloof ik 40,- voor een klein flesje ;)
 
Tim zei:
Je polijstmiddelen zijn van Menzerna in ieder geval :) Je padjes zijn van Motip en je doeken komen uit de badkamerwinkel (Move) ;)

Huh? Echt? Je zou toch denken dat ze dat allemaal zelf zouden ontwikkelen speciaal voor hun eigen producten...zeker als je dan de prijzen ziet. Had ik niet verwacht eigenlijk

Het setje zo ziet er in ieder geval wel erg fraai en luxe uit...:)
 
Tim zei:
Wij hebben de Mastercollection ook staan om intern te testen en te vergelijken.

Je polijstmiddelen zijn van Menzerna in ieder geval :) Je padjes zijn van Motip en je doeken komen uit de badkamerwinkel (Move) ;)

Ik denk dat het je zal bevallen, maar dat je er ook achter zal komen dat producten van Wolfgang, Poorboy's en Dodo Juice hetzelfde doen voor een kwart van de prijs.

Hallo Tim
Ik heb nog geen vergelijk, maar zal binnekort een testje doen.. Maar het is ook vooral voor de heb en het ziet er super uit.
En dit is als hobby ook wat waard.
 
bartr123 zei:
eigenlijk word je buiten de wax gewoon genept?

Weet ik niet, kan zijn maar test zullen uitwijzen. Ik denk wel dat Tim gelijk heeft dat sommige producten door een andere fabrikant worden gemaakt, maar is dit niet zo bij 95% van alle producten , als voorbeeld VW/SEAT Enz:-" , houd dit dan ook in dat de producten van Swissvax het zelfde zijn als Wolfgang, Poorboy's en Dodo Juice ik weet het niet, maar zoals gezegd denk dat een test het beste is om een verschil te zien.

Maar zoals beschreven hierboven ziet er wel goed uit:grinning:
 
zal eerlijk bekennen dat ik best verliefd was op zo'n pakketje,maar ben op aanraden maar een wolfgang collectie aan het aanleggen voor de antara. heb nog een regiment aan poorboys en autoglym voor de rest.
maar het is een hele mooi set. kijk graag uit naar je beveindingen.
 
bartr123 zei:
zal eerlijk bekennen dat ik best verliefd was op zo'n pakketje,maar ben op aanraden maar een wolfgang collectie aan het aanleggen voor de antara. heb nog een regiment aan poorboys en autoglym voor de rest.
maar het is een hele mooi set. kijk graag uit naar je beveindingen.

Zoals ik zei is het woensdag binnengekomen, ziet er goed uit duidelijke beschrijvingen in het Nederlands en Engels, mooi verpakt en handige tas nog gratis enkele pads en doeken erbij super. Zal jullier op de hoogte houden van mijn bevindingen.
 
a1970 zei:
Vandaag besteld de Swissvax Master Collection, niet een rib uit het lijf maar zo'n beetje alle ribben en 8o ff aan de beademing
maar dan heb je wel wat. Zal as. woensdag binnen zijn

Swissvax Shield
Cleaner Fluid
Cleaner Fluid medium
Paint Rubber (kleistaaf),
Quick Finish
Car Bath
Swissvax wash towel,
Wheel (wielreinigingsconcentraat)
Mixing Bottle
1 wheel brush,
1 Swissvax MicroWash microvezel doek (geel),
Pneu (bandcleaner)
Protecton (kunststofhersteller)
Leather Cleaner
Leather Milk
Leather Cleaning brush,
Metal Polish
Wood Polish
Crystal (glasreiniger)
2 applicators
2 badstof handdoeken
1 MicroPolish microvezel handdoek
Detail brush,
koeltas met verschillende verdelers


Vandaag langs geweest bij Carclean Headoffice, en het volgende meegenomen, gaat lekker zo;

** Poorboys World Black Hole - 473ml
** EZ Detail Auto Brush
** Poorboys World Deluxe Mega Towel - Koraal - 39x39cm
** Poorboys World Deluxe Mega Towel - Green - 39x39cm
** Mothers Hand pads
** Natty's Paste Wax Blue
** meguiars Clay-Kit

En nog een leuk cadeautje gehad : Poorboys World Spray and Wipe - 473ml (Bedankt):cool:

Ik zie het al weer gebeuren voor de komende weken.:party: