• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

aan welke zou ik als eerste gaan beginnen? Golf of Passat? MY FIRST DETAIL JOB *UPDATE en klaar !!!

Hoe krijgt hij of zij dit voor elkaar!? loopt door tot op de band.
Iemand die weg draaide?

Maar inderdaad }:)w voor het niet even melden.

suc6 met de afhandeling
 
ATS zei:
Hoe krijgt hij of zij dit voor elkaar!? loopt door tot op de band.
Iemand die weg draaide?

Maar inderdaad }:)w voor het niet even melden.

suc6 met de afhandeling


Thx Toine,

Ik denk het wel. En 1 stond als 2 de in de rij en degene die er tegen heeft gezeten die kon gewoon wegdraaien want recht naast hem was geen parkeerpek dus alle ruimte....
En de velg ook nog beschadigd !!!

Maar hoop dat ik morgen de beelden heb !@!!!
 
Heb je de beelden op last van de politie verkregen of zelf wezen vragen? Als je ze zelf hebt gekregen kan de ander in verweer wegens het onrechtmatig verkrijgen van beelden(privacy). Al heel wat problemen mee gehad hier op het winkrl centrum. Dus zorg dat de politie de beelden opneemt doormiddel van een vordering.
 
]-0 tjonge jonge jonge :no Hier word je echt zo moedeloos van! Gelukkig zijn er camerabeelden, succes met de afhandeling :ja
 
Shit jong,

Wil wel eens weten wat de reactie is van de persoon die het gedaan heeft als je hem met de neus op de feiten duwd
 
@Dominic.
Wat denk je zelf. Niets gemerkt sorry!!!
En met z'n alle ons maar afvragen waarom de verzekeringspremies elk jaar weer hoger worden.
 
@ wernbr42
Ik heb zelf de beelden gekregen maar de politie zei me dat ook. En mocht het nodig zijn zouden zij ze officieel opvragen !!! Maar dank je voor de tip !
ik zet ook geen screenshots hier op het forum van de aanrijden want dat is ook privacy!!!

@dominic
In de eerste reactie ontkenden ze alle schuld maar toen ze de beelden haden gezien waren ze bijgedraaid. dus nu handelen we het normaal af met het schade formulier zoals gebruikelijk !!
Maar gemerkt of niet gemerkt gelukkig willen ze mee werken tot nu toe !! Maar wel allemaal vervelend !!
 
Ben blij voor jou dat dit toch nog afloopt met een happy end , want meestal is er van de dader geen spoor meer te bekennen . ;)