• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aanbiedingen december

Bert

Friend of Bling
1 mrt 2008
395
65
Gisteravond laat zijn de aanbiedingen van december via email verstuurd.:party:

De aanbiedingen zijn geldig t/m 31 december 2008.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vraagje, geen verzendkosten lijkt mij wel wat.:cool:
Geldt dit ook voor verzendingen naar België.:weetniet
 
Stom stom stom.....dat die nieuwsbrief er nu pas komt (heb net mijn bestelling binnengekregen), door die transportkosten naar België valt het voordeel weg :broken_heart: .
 
Heb hem ook gehad per mail..:)^

Achja..Die verzend kosten zijn nog steeds spot goedkoop..:ja
 
*Rembourszendingen en toeslagen voor verzekeringen en bepaalde producten uitgesloten.

Je zou zeggen van wel, maar ergens denk ik van niet! :D

Top trouwens die aanbiedingen via de mail! Erg mooie en duidelijke lay out overigens ook. ;)
 
Overtuigende mail Bert bestelling is weer gedaan :party:

Weet niet van wat voor materiaal die kerstverpakking is maar ben bang dat het toch niet goed over komt.
Dus d8 zonde van de moeite.
 
mooie aanbiedingen alweer,
is het niet mogelijk om in de mail een link te plaatsen naar de aanbieding, want mijn on-line mailding wil de mails niet herkennen. Denk dat ie niet met html overweg kan ofzo.
Tis maar een vraag?:weetniet
 
Tim zei:
Goed plan, we proberen het de volgende keer mee te nemen.
top!
Je ziet het wel vaker bovenaan een nieuwsbrief staan, iets in de aard van: Als deze e-mail onleesbaar is, klik hier(of ga naar ...).
 
Tim zei:
Goed plan, we proberen het de volgende keer mee te nemen.

In mijn mailbox gisteren zat:
Om deze Carclean.com nieuwsbrief te kunnen lezen, moet je mailprogramma HTML ondersteunen. Kun je deze mail niet lezen, kijk dan op https://www.Carclean.com/Nieuwsbrieven/2.html

Dus ik kreeg alvast wel gewoon de link. ;)
 
Klopt, als mailprogramma's geen HTML ondersteunen, sturen we een tekst met de link mee. In de HTML-variant kun je op de plaatjes klikken voor meer informatie.

Maar een extra link is nooit weg natuurlijk ;)