• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Geannuleerd: Yes! Carclean Oliebollenavond 2022

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.689
200
Berkel en Rodenrijs

Helaas geannuleerd vanwege te weinig belangstelling.

Op vrijdag 30 december 2022 organiseren wij eindelijk weer de Carclean Oliebollenavond waar we gezellig samenkomen met onze klanten om het jaar af te sluiten. Kom tussen 17.00 en 20.00 uur langs voor een lekkere oliebol of appelbeignet met glühwein of warme chocolademelk met slagroom.

Naast gezellig kletsen met ons en andere liefhebbers, krijg je maar liefst 15% korting op het gehele assortiment*. Ook hebben we verschillende exclusieve aanbiedingen die je alleen ter plaatse te horen krijgt. Nieuwsgierig? Zorg dat je erbij bent en schrijf je in!

En koop je voor € 75 of meer? Dan krijg je een goodiebag t.w.v. € 15 cadeau! Dat is pas een leuke jaarafsluiting! Er is maximaal plek voor 50 personen, dus schrijf je snel in, vol = vol!

We vragen € 10 inschrijfgeld om zeker te zijn van jouw aanwezigheid en zo de inkoop van de lekkernijen goed te kunnen afstemmen. Op de Oliebollenavond krijg je hiervoor van ons een Car Care Card t.w.v. € 10 die je kunt gebruiken wanneer jij wilt.

Ga naar https://www.carclean.com/oliebollenavond en schrijf je in!

*Niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen, op voordeelbundels, AVA hogedrukreinigers en Car Care Cards. Dealers en wederverkopers zijn uitgesloten van deze acties.

Helaas geannuleerd vanwege te weinig belangstelling.
 
Laatst bewerkt:
200.gif
 
Ik zou nog altijd heel graag een keer de winkel komen bezoeken @Tim :) (en natuurlijk ook graag wat van de vaste forumleden ontmoeten)
Weliswaar zijn we dit jaar al verhuisd van Midden-Limburg naar Zuidoost-Brabant, maar helaas vind ik het toch nog net effe iets te lang rijden :worried:
 
Hartstikke leuk initiatief. Voor mij gaat het niet lukken, als alles gaat zoals gepland staat die avond de auto vers in de cancoat.
Veel plezier allemaal!
 
Op dit moment is er nog niet genoeg animo om de avond doorgang te laten vinden. Maandag kijken we er nogmaals naar. Als de teller ook dan is blijven steken, dan gaat de avond helaas niet door (en gaan we een andere leuk moment verzinnen).
 
Nee, ik heb jou niet ingeschreven nog @Istnogferarie :)

Wij hadden gedacht dat meer dan 50 mensen het toch leuk zouden vinden om op zo'n avond aanwezig te zijn, zeker na de coronajaren. Maar blijkbaar is er toch iets veranderd. Geeft niet, we verzinnen dan wel wat anders.
 
  • Verdrietig
Reactions: nicknameless