• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aankondiging: prijsstijgingen per 1 februari!

Ik ga eens even afwachten wat de prijzen doen. Ben best wel fan van de Gyeon mohs. Mocht de prijs uit de klauwen lopen, dan zijn er echt wel andere spelers op de markt. Of de mohs daar aan onder doet? Ik weet het niet. Ik snap wel dat de verhoging moet gebeuren.
 
Ketoembar Andere merken die coatings aanbieden, worden ook in dollars verkocht / ingekocht. De prijsdruk zal daar ook zeker gevoeld worden en ik vermoed dat daar ook aanpassingen kunnen ontstaan. Wellicht uit strategisch oogpunt nog even niet, om bijvoorbeeld een beetje marktaandeel te kunnen pakken en mensen zoals jij die de kat uit de boom kijken over te kunnen halen. Maar uiteindelijk wil iedereen brood op de plank en een gezond bedrijf voeren.

Gyeon MOHS is uniek. De enige die ook een PHPS coating aanbiedt is Modesta met volgens mij haar BC-09, maar die coating is alleen door gecertificeerde detailers in te kopen en bovendien nog een stukje duurder.

Merken zoals CarPro hebben simpelweg geen PHPS coating voor eindgebruikers. CarPro heeft er wel één, maar dat is C.Quartz Finest die net als Modesta niet te koop is voor eindgebruikers.

Dus voor MOHS 'er zijn echt geen andere spelers op de markt' ;)
 
  • Leuk
Reactions: opelmark
Ik houd de koers van de euro tov de dollar en de pond in de gaten. Ik wacht een daling af voor mijn volgende bestelling :-D
 
Die daling kun je afwachten, maar ik vermoed niet dat cc de prijzen weer terug zal verlagen (op korte termijn).
 
Voor 2015 zal de prijs niet nogmaals aangepast worden inderdaad. Ook al herstelt de koers zich, dan zullen wij rekening moeten houden met eerdere verliezen en het niveau van de voorraad die tegen een bepaalde prijs is ingekocht.
 
Op de valreep, nog maar ff een DAP900 aangeschaft. Het is maar een paar euro, maar iedere euro is er eentje.
Natuurlijk was dit te verwachten, maar dan voeren wij de prijs verhoging gewoon door naar de klant toe ;)
 
Respect voor de manier van communiceren over dit onderwerp @Tim
Eerlijkheid en transparantie richting de klanten :)^
 
Idd, respect voor deze transparantie!

Vanavond toch nog even van deze aangelegenheid gebruik gemaakt, de collectie aangevuld met (o.a.) de nieuwe PB producten.
 
Zeer zeker klasse voor de aankondiging van de prijsstijgingen! Van mijn kant ook begripvol, zoals het wordt uitgelegd door Tim: duidelijk!
Maar.........
Ook ik heb gisteravond voordat ik de nachtdienst in ging nog even snel een bestelling gedaan met o.a. Collinite, Auto Finesse, Gyeon en Monello producten.
Thuis gekomen van m'n werk (6.30 uur) toch nieuwsgierig wat de prijsstijging is. Wat schets mijn verbazing?? Alle producten die ik had besteld staan nog voor dezelfde prijs in de webshop!!
Dus denk ik: de website is nog niet aangepast.
Echter staan er wel nieuwe aanbiedingen (de vorige aanbiedingen waren geldig t/m. 31 januari) dus zeer actueel.
Ga er maar eens een "nachtje" over slapen.........:zzz:

Tim of andere CC-boys: per abuis de verkeerde Collinite besteld (order 125791). Besteld de metal wax 850 in plaats van de 845 Liquid Insulator wax. Ze lijken ook zoveel op elkaar op de afbeeldingen (beide rode opschrift op de fles).
Kan dit nog gewijzigd worden en zo ja, laat me even weten hoe ik het prijsverschil moet betalen!
 
Kees-sw zei:
Zeer zeker klasse voor de aankondiging van de prijsstijgingen! Van mijn kant ook begripvol, zoals het wordt uitgelegd door Tim: duidelijk!
Maar.........
Ook ik heb gisteravond voordat ik de nachtdienst in ging nog even snel een bestelling gedaan met o.a. Collinite, Auto Finesse, Gyeon en Monello producten.
Thuis gekomen van m'n werk (6.30 uur) toch nieuwsgierig wat de prijsstijging is. Wat schets mijn verbazing?? Alle producten die ik had besteld staan nog voor dezelfde prijs in de webshop!!
Dus denk ik: de website is nog niet aangepast.
Echter staan er wel nieuwe aanbiedingen (de vorige aanbiedingen waren geldig t/m. 31 januari) dus zeer actueel.
Ga er maar eens een "nachtje" over slapen.........:zzz:

Tim of andere CC-boys: per abuis de verkeerde Collinite besteld (order 125791). Besteld de metal wax 850 in plaats van de 845 Liquid Insulator wax. Ze lijken ook zoveel op elkaar op de afbeeldingen (beide rode opschrift op de fles).
Kan dit nog gewijzigd worden en zo ja, laat me even weten hoe ik het prijsverschil moet betalen!
Stuur even een mail naar informatie@Carclean.com of bel morgenvroeg even naar Carclean.
Komt goed.