• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Addy stelt zich voor

addy

Detailing addict
12 mrt 2011
920
68
48
Hallo allemaal,

Mijn naam is Addy, dit jaar alweer tien jaar getrouwd en ik heb twee prachtige meiden van zeven en bijna vijf jaar. Ik woon in Middelburg maar ben bezig aan mijn comeback naar Breda. Ik heb daar mijn hele leven gewoond en na drie jaar zeeland toch besloten om terug te gaan. Gaat van de zomer gebeuren. :party:
Sinds drie weken in het bezit van een splinternieuwe Ford Ka in de kleur Crystal White. Vond de vrouw mooier dan de parelmoer versie. En €550,- goedkoper.
Ik wil deze auto vanaf de basis goed bij gaan houden maar inmiddels na een hoop leeswerk begrepen dat de basis ook niet altijd goed is. Ik kwam erachter dat er toch wat was/poetskrasjes in de lak zitten. Is moeilijk te zien maar toch ermee terug gegaan naar de dealer. De verkoper had niet veel tijd en doordat het bewolkt was was dit niet goed waar te nemen. Maar inmiddels hier erachter gekomen dat ik het beter zelf kan oplossen.
Al wat spulletjes aangeschaft van Meguiar en wat gezocht op het internet naar tips, zo kwam ik via autoweek op dit forum terrecht.
Wel een beetje het bekende probleem van een leek dat ik altijd verkeerd bezig was, met spons en zeem. 8o Nu de washmitt en de twee emmer methode, goed afspoelen en het drogen is een makkie. :party:
Ik heb ook nog een Scenic uit 2000 die wel een grote beurt kan gebruiken maar die gaat na de zomer plaats maken voor een kleinere auto. Kan ik wel lekker op oefenen.:D
Binnenkort maar weer eens wat spulletjes aanschaffen en misschien wel kijken naar machinaal.
Maar wat staat hier een hoop informatie op het forum zeg, complimenten. 8-())

groeten,
Addy
 
Dank je allen, foto's maken is eigenlijk mijn andere hobby waar ik veel te weinig mee doet.
Maar zal binnenkort proberen wat foto's te plaatsen.
Bedankt
 
@Soepergrover, tijd zal wel wat spaarzaam worden de komende tijd. Het financieele gedeelte is zowat achter de rug en de komende tijd de rest maar regelen wat betreft de verhuizing. Gelukkig moeten er geen drastische dingen te gebeuren. Voornamelijk schilderen, en dat kan ik nou toevallig heel goed.w^^w
Ik hoop dat er nog wat geld overblijft voor de hobby.:D
Ik zie dat je ook uit de buurt van Breda komt..

Voor de rest ook bedankt voor het welkome gevoel.

Nu nog maar eens wat inlezen om aan de juiste workflow te komen.;)

groeten,
Addy