• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

adje stelt zich voor

adje

Detailing addict
16 sep 2009
122
62
Hoi mede forum gebruikers,

Ik ben adje kom uit venlo ben 40 jaar en ben turbine monteur met als bijtaak doe ik al het voorkomend TIG las werk.

Ben in bezit van een smart cabrio, en als het heel goed weer is rij ik op mijn motor wildstar 1600.
Hiermee ga ik naar ride outs en treffens van onze club wsfh.

Na het lezen van dit forum kom ik er dus achter dat ik het al 21 jaar fout doe.
Heb had de verkeerde produkten, hier is nu verandering in gekomen.
Dank zij julie is er een wereld open gegaan, na het lezen van dit mooie forum.

Heb er wel 1 week over gedaan om het belangrijkste te lezen in de verschillende topics, om een goede keus te maken en besteling te doen.
Heb het al op mijn motor toegepast en moet zeggen een zeer goed resultaat.

zodat ik vandaag weer een besteling gedaan heb, voorlopig is de knip leeg en blinkt de motor.

foto's wordt nog aan gewerkt, en zal ik nog plaatsen.

Ik moet zeggen bedankt voor de goede informatie uit de verschillend topics
 
Hier de nog beloofd foto's



[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Dit is mijn Yamaha wildstar 1600 net na de verbouwing.
Alleen is hij weer ietsjes verandert, maar daar moet ik nog wat foto's van maken.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

en hier ben ik :)

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

En dit is mijn smartje:)
 
Welkom Adje.
Contrast is idd wat aan de grote kant qua type vervoer, anderzijds zijn ze wel alle 2 zwart met zilver en rood :)
 
dannydehert zei:
Het contrast kon niet groter zijn :D
Hoe zeggen jullie dat: een "geinig" autootje...maar wel een vette chopper! daar verbleekt mijn CB500'tje bij ;)

Nou heb ik toevallig les gehad op een cb 500 het is kwa vermogen en gewicht echt niet teverglijken.
Maar hoe ik net een rijbewijs had, wilde ik er een maar mocht niet van de vrouw.
Ze vond hem te klein voor mij.
 
mk-us zei:
Welkom Adje.
Contrast is idd wat aan de grote kant qua type vervoer, anderzijds zijn ze wel alle 2 zwart met zilver en rood :)

Nu dat je het zegt kwa kleur is het me nog niet eens zo opgevalen.:D :D
Is toeval.