• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Afgelast!]Meeting in het noorden van het land?

Maakt mij in principoe niet uit, ben afhankelijk van mijn ploegen rooster

@paulusdeboskabouter: woon niet ver bij jou vandaan, kan ik een keer langskomen om je bolide te bekijken?
 
Een meeting in het Noorden lijkt mij prima! Als ik niet hoef te werken ben ik zeker van de partij! :) :)^ Ik zou alleen niet zo goed weten waar het kan. Karten lijkt mij een goed plan. Ik denk dat "het Noorden" bij Zwolle begint.. :p
 
mij lijkt het ook wel, gewoon een gezellig meeting . waar sommig nog veel van op kunnen steken (onder andere ik)
 
zijn er alweer updates ??

of moeten we alvast wat data laten rondcirculeren ?

zaterdagen

9,16,23 april
7,14,21 mei

zondagen

10,17 april
8,15,22 mei
 
14-15 en 21-22 mei zijn voor mij geen probleem!

@Henriant: ben laatst nog wezen kijken in Dedemsvaart voor de 200 turbo die daar staat bij Los. http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=v3sooeyn4hdn
 
Moet ik wel weten in welke straat je woont! Volgende keer kom ik zeker even langs, want Los auto's is een kwijl garage voor mij!

Had je trouwens wel ruimte in je achtertuin voor deze:

DSC00994.jpg