• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Afgelast!]Meeting in het noorden van het land?

Datum nog niet, ben druk bezig met het opstellen van een soort nieuwsbrief met de uiteindelijke datum die nog afhangt van twee factoren: loods 1 moet minimaal voor de helft leeg zijn en moet er genoeg animo zijn voor die dag/datum. Loods 2 en 3 zitten een houthal in en sorteerruimte. Tevens komt er op de meeting dag een BBQ (gratis) voor de liefhebbers. Water en stroom is aanwezig en als het regent kan er binnen verder gegaan worden met de activiteiten.

Ik kan tot beschikking stellen:

- Flex rotary
- DAP
- aantal waxen om te proberen (krijg de potten toch nooit leeg)

Meeting mag een meet en greet zijn maar ook een detail meeting.
 
Paulus de Boskabouter zei:
Ik kan tot beschikking stellen:

- Flex rotary
- DAP
- aantal waxen om te proberen (krijg de potten toch nooit leeg)

Ik zal tzt ook een PRO900, de DAP900 en DAP500 meenemen voor de mensen die deze machines eens willen proberen.
Detailen zal er voor mij toch niet inzitten, kom dan puur voor de gezelligheid.
 
Als het uitkomt op een zondag (die ik vrij kan houden), kan ik evt. ook wel wat meenemen.

Als er evt. iemand is die wat sloopplaatwerk heeft kan wil ik ook mijn schuurmaterialen wel meenemen.

Ook hier, waxen etc voldoende aanwezig, dus kan wel een en ander inladen.
 
hallo,

ik zou het leuk vinden om een keer te komen kijken, is er al wat meer bekent?
voor mij persoonlijk wel prettig als het een zondag wordt.
ben nieuw in dit wereldje en maak graag kennis met mede vak idioten.

Groet bas
 
We zitten nu midden in het oogst seizoen en het is echt super druk. Ik heb met 90% zekerheid dat zaterdag 17 september een lege loods, dus die datum zal het dan worden. Meer informatie volgt!
 
Je moet erbij zijn Eelco! Anders kom je s'avonds als je nog wat puf over hebt. Kan nog even kijken hoe het zit met de zondag, hangt een beetje af van de hoeveelheid aardappels.
 
Paulus de Boskabouter zei:
Je moet erbij zijn Eelco! Anders kom je s'avonds als je nog wat puf over hebt. Kan nog even kijken hoe het zit met de zondag, hangt een beetje af van de hoeveelheid aardappels.


En ook van het animo neem ik aan?
Ik zal wel ff horen of ik vrij kan.