• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Alain stelt zich voor

Alain

Detailing trainee
16 apr 2010
4
47
Rotterdam
Goede avond.

Hierbij stel ik mij netjes voor als een nieuw forum lid.

Mijn naam is Alain , en ik rij een Passat 3b VR5 uit 1999 en deze passie heeft de kleur elegancegroen.

Ik ben zelf ook nog actief op de bekende VWPassat forum.

Ik hoop op deze CC forum een hoop te leren over hoe je een auto moet cleanen en schoon te houden, ;)
 
Soepergrover zei:
Welkom Alain.
Hebben ze je daar op het VWPassat forum al helemaal gek zitten maken v.w.b. detailen? :-b


Nee hoor dat niet 8d , Noormaal poetste ik mijn auto met het handje , maar nu eens een dappie aangeschaft..:)^
 
Wees welkom hier en de foto en je locatie doen vermoeden dat dit niet hier in de buurt is ???:-"
 
Ja ik ook hier (eigenlijk alléén hier en op het passatforum)
Ennuh, het was geen gok: in je fotoalbum op het vwpassatforum staat dezelfde foto, inclusief vermelding dat het in Portugal is.:D
 
Soepergrover. Het enige wat ik gedaan zou kunnen hebben op het Passatforum, is me positief uitlaten over Carclean. Zo links en rechts steek ik mijn enthousiasme over detailen ook niet onder stoelen of banken. In die zin ben ik "schuldig".
 
Oude foto Alain;)

leuk dat de term jeuken elke keer naar voren komt

(weet wel wie die verzonnen heeft)
 
Jee13 zei:
Oude foto Alain;)

leuk dat de term jeuken elke keer naar voren komt

(weet wel wie die verzonnen heeft)


Ja zeker een oude foto, kon effe zo snel niets anders vinden ,Kon mijn stikkie niet vinden :schaam

ja de term jeukert , komt wel heel bekend voor:D