• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Alex stelt zich voor

Alex DH

Detailing rookie
30 apr 2010
4
0
Bij deze wil ik mezelf ook even netjes voorstellen.
Mijn naam is Alex en ik ben 28 jaar.
Ik woon in Zoetermeer, maar ben i.v.m. het werk meestal in Den Haag te vinden.

Voor de zakelijke kilometers maak ik gebruik van onderstaande Audi A3 2.0 TDI S-tronic.


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Voor de prive-kilometers maken mijn vriendin en ik gebruik van onderstaande Seat Ibiza 1.4 16v (foto is van de dealer, ik zal binnenkort even goede foto's maken.)

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

De Audi is vanaf de eerste meters uit de showroom door mij verzorgd en ziet er ondanks zijn relatief zware leven (40.000 km per jaar in de stad) nog erg goed uit.
De Seat Ibiza is in veel mindere (lees: slechte) staat.

De afgelopen jaren altijd redelijk fanatiek handmatig aan het poetsen geweest, echter op de Seat heeft dit inmiddels geen effect meer en zodoende verder gaan zoeken. Via het audi-forum bij carclean terecht gekomen en er gaat meteen een wereld voor me open.
Afgelopen week dan ook de eerste stap gezet naar het machinaal poetsen, ik zie net echter dat ik een PRO900 heb gekocht ipv een DAP900 x-]
Dat was dus net niet de bedoeling. Morgen dus maar even bellen met Carclean om te overleggen of ik deze kan ruilen voor een DAP900.

Voor zover het voorstellen.
Ik heb nog een aantal vragen, maar die zal ik in de diverse sub-fora plaatsen.

Gr. Alex.
 
En nog een Zoetermeerder erbij ;)

Als je nog wat hulp nodig hebt of wat dan ook, gil maar!

Dat omruilen van je machine, zal geen probleem zijn CarClean kennende..
 
@RedCat en Mark1986: als ik de verhalen hier op het forum mag geloven, gaat het ruilen idd wel goedkomen. Machine is de doos ook nog niet uitgeweest, dus ik verwacht hier ook geen problemen mee.

@mark1986: bedankt voor het aanbod. Ik ga daar graag gebuik van maken! Voorlopig ga ik me eerst eens even inschrijven voor de DAP-clinic bij carclean, voor de fijne kneepjes van het vak kom ik dan graag bij je terug.

Gr. Alex.