• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Alfa Speedline velgen onder de Punto

Kawouter

Detailing addict
15 feb 2011
402
62
Sinds een week ben ik in het bezig van een setje Speedline velgen van Alfa Romeo.

Deze gaan, na opknappen, onder mijn Fiat Punto komen.

Ik ben gestart met het opknappen van de 1e velg. Hierbij de eerste foto's. ik houd jullie op de hoogte van de vorderingen.

Zo was de velg voor het schoonmaken:
23414353.jpg


23414354.jpg


Na het schoonmaken:
23414355.jpg


23414356.jpg


En na de 1e keer verfafbijt te hebben gebruikt:
23414359.jpg



Zodra ik verder ga krijgen jullie meer te zien.
Oja deze velg ga ik helemaal polijsten. Eens zien of dat mooi is.
Zoiets moe het gaan worden, alleen dan nog wat meer glimmend:
schermafbeelding2011030z.png
 
zuidwest10 zei:
Hoogglansverdichting dus..........

Nope, polijsten en daarna heel erg goed bij houden:-b

Maar er is ook andere optie hoor, dat is alleen het kleine randje polijsten en de rest helemaal zwart met een mooi alfa romeo gekleurd logo in het midden.
 
Succes! Ben erg nieuwschierig naar het eindresultaat! Ik had m'n Parabool velgen destijds laten semi hooglansverdichten:

pb4.jpg
 
Ik ben al een keer gestart met het polijsten van velgen voor mijn polo toen dertijd. Helaas waren dit echt mega lastige velgen en lukte het toen niet helemaal.


Geluk is nu dat het oppervlakte van de velg helemaal bovenaan ligt en ik dus overal goed bij kan. Ik ben zelf ook erg benieuwd hoe het gaat worden. hah
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eerst uiteraard met schuurpapiertjes.

Daarna met metal polish hier van Car clean.