• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Als laaste polijsten

Maakt niet uit, dat kan wel eens per lak verschillen. Feit is dat je bij het finishen de fijne schuurkorrel van het product (Finale/Lime Prime) gebruikt en niet van de pad om een zo strak mogelijk resultaat te krijgen.
 
Bedankt voor de verduidelijking! :)^

Nu weet ik eindelijk waarom mijn lak niet zo strak was als deze in het "show off" gedeelte:-"
Morgen mooi weer, ik weet al wat te doen ...
 
tamer zei:
Ja wel doen, ik eindigde eerst ook altijd op wit. Ik had niks anders.

Toen kreeg ik opbouwende kritiek zal ik maar zeggen dat deze witte pad nog teveel cut had.

Nu eindig ik altijd of op light green of op zwart.


Waar ik benieuwd naar ben, merk/zie je ook daadwerkelijk verschil ? of doe je het gewoon omdat 'ze' het zeggen ? :-&

Ik eindig ook altijd met wit (ook omdat ik niet fijner heb) maar heb ook totaal de drang niet om die extra stap eraan toe te gaan voegen, resultaat is zo al kei mooi ! en ik heb een Lak zwarte (!) auto :heart_eyes:
 
@ Sjors v6. In eerste instantie heb ik het gedaan omdat het me werd aanbevolen. Het eindigen op light green bedoel ik.

Ik heb ook auto's gehad die mooi eindigde naar mijn zin op wit, maar soms is het echt nodig om een extra stap te doen en te eindigen op light green.

Heb er dus wel ervaring mee dat het nut gehad heeft om met light green te eindigen.

Dus IK LUL NIET MEE met de mensen die mij geadviseerd hebben om te eindigen met light green, maar heb het n.a.v hun advies ervaren en daarom heb ik het gepost dat je beter kan eindigen met light green ipv wit.
 
@ Jeffrey, is goed hoor.

Mijn bescheiden mening delen @ de rest: Op die Capri én mijn Alfa zag je na SSR1 op wit onder een lamp (Mag-charge, ik heb geen Brinkmann) nog die kleine excentrische krasjes. Ook bij een testspot met dit product op de zwarte pad. Wel aardig minder maar ze zaten er dus wel.
Dus toen gefinished met professional polish op zwart en toen waren ze wel verdwenen.
Ik moet mijn pads collectie nog wel uitbreiden, ik heb enkel oranje/wit/zwart/rood