• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aluminium

Ik heb het idee van wel, maar probeer het eens op een onopvallend plekje.
Ik heb laatst de aluminium randen van een dak gedaan met wat oude SSR2 en wat Mothers Mag & Alu Polish, maar vond het laatste wat beter werken, met name op de verwering zelf.
 
Ik ben al van plan om een paar plekjes wat dingen te proberen. Ik heb nog belgom staan, daar ga ik het sowieso mee doen maar wil ook de krassen er een beetje uitkrijgen.
 
Belgom Alu zou al veel kunnen doen, heb het zelf veelal gebruikt, toen ik nog oldtimer brommers als hobby had.
Houd er verder rekening mee; dat je eventueel met geadoniseerd aluminium te maken kunt hebben, of met kunststof wat een aluminium look is gegeven.
Krassen kun je er uit krijgen, door te wetsanden en daarna verder te verfijnen.
Alleen als je met één van eerder genoemde zaken te maken hebt, dan kan je beter de krassen gewoon laten zitten.
Probeer ook eens als je een stukje klaar hebt er wat (glas)coating op te zetten.
Ik heb zelf een goede verbetering gezien na het opbrengen van coating op zowel geadoniseerd aluminium als kunststof met een alu look.