• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi A6 Sline - Camui Crystal Glass Coating

Sven

Detailing rookie
28 feb 2014
32
0
35
Hallo Iedereen,

Na lange tijd van weggeweest, wou ik nog even ons werk laten zien.

Enkele weken terug, hebben we onze A6 met een daytona grijze kleur, voorzien van een nieuwe lakbescherming.
Voorheen stond op de wagen een Gyeon coating , die niet secht is, maar onvergelijkbaar met de actuele coating.

Carrosserie werd lichtjes opgepolierd met de camui compounds
Carrosserie, ramen, velgen & uitlaten werden voorzien van een Camui Crystal Glass coating



Hierbij het resultaat, veel kijkplezier
conv_2049.jpg

conv_2048.jpg




Camui Crystal Glass Coating
conv_2050.jpg

conv_2051.jpg

conv_2052.jpg

conv_2053.jpg

conv_2054.jpg

conv_2055.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Pietaah
Ziet er goed uit!

Welke coating van Gyeon zat erop? En waren is deze coating zoveel beter?

Ik ben zelf ook van plan om aan het eind van de zomer een coating aan te brengen, dus ik probeer te achterhalen wat ik wil gaan gebruiken.
 
Dank, Er zat de gyeon mohs coating op.

Deze coating heeft de hardheid van glans en laat de metaallak in de zon volledig tot zijn recht komen.
Als je in de zon, de lak bekijkt heeft hij een echt kristal effect, wat je met andere coatings niet zo hard gaat hebben als deze.
Bijkomend, de duurheid en levensduur van deze coating is gewoon ongezien... De hardheid van deze coating kan je vergelijk met glas ( dit is geen fabeltje).