Deze Audi A8 moest afleveringsklaar gemaakt worden.
Met maar 2800km op de teller was deze bolide nog als nieuw... de lak kon echter toch de nodig TLC (Tender Love & Care) gebruiken.
Hij was al eerder onder handen genomen door een groot poetsbedrijf:
Er zaten heel veel kleine krasjes op de lak die erg hardnekkig waren af en toe:
De velgen konden ook wat aandacht gebruiken:
Iron-X aan het werk:
Na een rondje Valet Pro Glue & Tar remover waren ze weer erg netjes:
We kregen het verzoek op de logo's te verwijderen., dus daarom eerst verwarmen met een instelbare fohn:
Voorzichtig loshalen en voila:
Ook de A8 moest er aan geloven:
Konden we er veel beter bij om te polijsten ook:
Na (moet nog nabewerkt worden):
De Cone aan het werk bij de handgrepen:
C-Quartz aan het curen:
After's:
Gebruikte producten:
o.a. Poorboy's clay met Spray & Wipe, Monello Raffini lijn, Kompressor pads, IPA, C-Quartz, Iron-X, Wheel Sealant.
Met maar 2800km op de teller was deze bolide nog als nieuw... de lak kon echter toch de nodig TLC (Tender Love & Care) gebruiken.
Hij was al eerder onder handen genomen door een groot poetsbedrijf:
Er zaten heel veel kleine krasjes op de lak die erg hardnekkig waren af en toe:
De velgen konden ook wat aandacht gebruiken:
Iron-X aan het werk:
Na een rondje Valet Pro Glue & Tar remover waren ze weer erg netjes:
We kregen het verzoek op de logo's te verwijderen., dus daarom eerst verwarmen met een instelbare fohn:
Voorzichtig loshalen en voila:
Ook de A8 moest er aan geloven:
Konden we er veel beter bij om te polijsten ook:
Na (moet nog nabewerkt worden):
De Cone aan het werk bij de handgrepen:
C-Quartz aan het curen:
After's:
Gebruikte producten:
o.a. Poorboy's clay met Spray & Wipe, Monello Raffini lijn, Kompressor pads, IPA, C-Quartz, Iron-X, Wheel Sealant.