• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi gedapt

Leon211273

Detailing rookie
7 apr 2010
93
0
Zo eindelijk durfde ik het aan om ook mijn auto te lijf te gaan met "een" machine, na een hele middag tekst en uitleg en voelen en ook beetje testen bij een forumlid wat bij mij in de buurt woont nogmaals bedankt Marike:)^ voor de eerste angst weg te halen om de auto te gaan detailen.
Daarna samen met Marike een lijst gemaakt met spullen die ik zowiezo nodig had om van start te kunnen gaan , met hier en daar een kleine aanpassing van Tim of Dennis.
Nu inmiddels al paar keer bij CC geweest en het is net of ze daar een magneet hebben die mijn geld trekt haha, ik kan d'r niet vandaan gaan zonder wat te kopen.

Gisteren de auto gekleid en 3 hits gedaan met mezzo daarna 1 hit met finale waarna 1 hit dodo prime line ofzo(vergeef me voor de nog niet volledige kennis van alle merken )
tenslotte de Dodo purple haze wax
ook het leder onder handen genomen met glipstone en de nieuw aangeschaft wielen gelijk in de wax gezet met bandjes ff zwart gemaakt

ik ben niet zo'n gigant zoals de meesten hier met foto's maken dus ik hoop dat het wat is geworden .
foto's van interieur komen nog die ben ik vergeten.
 
Bijlagen:
P5140311.JPG 2.128 KB, aantal downloads: 2.
P5140314.JPG 2.094 KB, aantal downloads: 1.

ik hoop niet dat dit de foto's zijn na het gebruiken van de dap

EDIT:de rest komt er nu pas bij:-" ziet er shiny uit:)^
 
Wat je van deze foto's op kunt maken is dat het heel erg vooruit is gegaan. Wat voor pads heb je gebruikt en hoe was de lak qua hardheid?
:)^

Mooie bak trouwens!
 
lak is zoals bekend van alle duitsers keihard, maar als er een vogel op schijt heb je problemen!!!!
mezzo met de oranje pad
finale groen
dodo zwart.
 
Zoals gezegd, zeer netjes man! Volgende keer zal het weer beter gaan :)
 
sign0173.gif
Toch een heel net resultaat? En wat Dibbuz zegt: volgende keer zal het weer beter gaan. Toppie hoor! En ben stinkend jaloers op je mooie velgen. En strakke bak man!
 
Ziet er netjes uit Leon. Is het gelukt om alle swirls eruit te krijgen? Was wel even werk natuurlijk. Maar het resultaat mag er zo te zien zijn. Die velgen zijn inderdaad erg mooi. Staan hem erg goed.
 
ja ben er zeer tevreden mee, Marike maar ik heb ook goede mentor gehad eh!!!!:)^
Nu ga ik me nog bezig houden met de ramen want de krassen in mijn ramen stoor ik me dood aan]-0
ik zoek alleen nog een handig iemand die me wil helpen daarmee, want ik laat het niet bij dealer doen voor belachelijk hoge prijs.
Ik ben absoluut niet gierig maar wat ze daarvoor vragen vind ik bizar.
portieruit ongeveer 60 euro
nieuw snorretje ongeveer 40
monteren 200!!!!!
Dus als ik iemand gevonden heb die me daar mee wil helpen betaal ik die liever voor monteren dan de dealer .