• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi poetsmeeting 15 november ism Carclean

Ja, ik ben hier ook bij aanwezig! In overleg met de TS neem ik de m'n Quattro mee, die kan wel wat TLC gebruiken ... (understatement v/d week ... ;) )
 
Ik ben er ook bij. Kan wel wat tips gebruiken en is natuurlijk super relaxed dat het in een overdekte hal is.

Cyril

:D
 
Hoi Audibezitters:

Ik heb een auto met een 2.0 TFSI blok. Ligt onder andere in de S3.
Mag ik nou ook komen ? Bovendien een Audi Schakelpook ! :D
 
Nou, het begint allemaal al aardig vorm te krijgen; mijn quattro gaat mee naar dit evenement, en die heeft behoorlijk wat aandacht nodig.
Ik ga zelf aan de slag, maar wat hulp zo links en rechts zal wel nodig zijn. Ik probeer wel even wat foto's te schieten van het proces, volgens mij moet die er weer aardig nieuw onder vandaan komen!
 
As zondag is het zover.

Helaas wegens voldoende belangstelling alleen voor de audirijders.

Geen kosten, alleen 15 euro toegang om met je auto de hele dag binnen te kunnen staan.
 
Nou, dat was me het dagje wel weer! Prima vermaakt! :party:

Mijn quattro bleek een waar studieobject; toen de lamp erop ging bleek de motorkap in erbarmelijke staat...

Evert, Dennis, Kees en Walter hebben zich er allemaal flink op uitgeleefd en het resultaat mag er zijn; ALS NIEUW!

(op een paar slechte plekjes onder de blanke laklaag na dan, maar ach, de verbetering is 400%)

Voorderest zelf ook lekker aan de slag geweest met de rest van de auto, Walter heeft nog even wat aandacht aan het dak besteed en ik heb de rest van de wagen keurig in de M16 was gezet, goed spul!

Ook even wat aandacht aan de ramen besteed, dat wordt toch ook smeriger dan je denkt, is dus ook weer flink opgeknapt.

Nog een rondje trim-detailer na (sja, oudere auto's hebben wat meer zwarte plastic delen) en hij is weer keurig!

Ik heb echt veel geleerd op deze dag, en ook kennis mogen maken met een paar middelen die wellicht nog wel in de collectie gaan komen (het is misschien beter dat Rabo gisterochtend site-onderhoud had en ik geen extra cash op de rekening kon zetten :grinning: )

Iedereen enorm bedankt voor deze geweldige dag!
:party:


(ik heb helaas nog geen goede foto's, mn toestelletje kon niet lekker omgaan met de binnensituatie, maar er zijn vast mensen met foto's)
 
Ondanks dat wij daar zelf niet aan de slag zijn gegaan met de DAP en het gelaten hebben bij een waxlaagje, vonden we het een super dag. We gingen er vooral heen voor informatie en daarmee zijn we behoorlijk overladen. Eindelijk ook dé manier gevonden om de velgen van de audi weer knap te krijgen en spullen meegenomen om de alcantara stoelen mee te beschermen. In de vakantie dus weer een flinke klus om alles te gaan uittesten. Al met al een top dag!
 
Toch een paar sfeerfoto's ...

Het uiteindelijke resultaat van de motorkap kreeg ik op mijn simpele toestelletje niet goed vastgelegd, maar ik kan je vertellen dat de druppels er momenteel met een supervaart vanaf rollen :)^ `

Buiten wassen:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

de Carclean Shop (op wielen)

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Het poetsteam bezig met mijn Audi; een flinke uitdaging voor ze!

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Haha, dat was de eigenaar :D

(druk met zn wielen bezig zo te zien)

Die auto was trouwens ook weer "echt rood" aan het einde vd dag!
 
Het was idd weer een top dag! :party:
Lekker druk, maar niet te.. en een super hal! :!

Eindelijk eens een paar leden van het Audiforum ontmoet.. was nog nooit bij een AF meet geweest :schaam

Al met al een zeer geslaagde dag :)^