• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi S8

tamer

Detailing guru
4 jan 2009
3.378
193
43
Utrecht
Vandaag had ik de eer om een s8 te doen. Het is mijn eerste show off, dus hij zal niet spectaculair zijn.

De bedoeling was eerst om de auto te polijsten, maar na overleg met de eigenaar hebben we besloten om dit later te doen.

De lak had geen swirls alleen een paar lokale krassen die ik heb behandeld met mezzo op wit en finale op light green.

Wat hebben we vandaag gedaan,
Banden en wielkasten ontvet met APC 1 op 4 en de velgen met WB 1 op 10.

De auto gewassen met de Meguiars wash mitt samen met de Wolfgang autobathe aan de hand van het twee emmer systeem.

Gedroogd met de delirium.

Vervolgens de auto gekleid met LT 1 op 1 icm de Meguiars consumentenklei. Hier kwam een redelijke vervuiling af, de auto was immers nog nooit gekleid.

Nadat de auto gekleid was hebben we Black Hole als glaze gebruikt.

Vervolgens behandeld met Exp van Poorboys en afgetopt met Natty Blue van Poorboys

Banden gedaan met BnB van Poorboys en de ramen met GCC. Voorruit ook behandeld met Provision Rain Clear.

Ik heb in ieder geval een leuke dag gehad, wat een ubergeile bak is zo een S8.
 
Mooi wagen. Je zal vast uitkijken naar het moment waarop je aan het polijsten gaat.
 
sign0173.gif
Wat een resultaat behaald zeg! Prachtig! En wat een bak, wou dat ik daar het geld voor had! Mijn vader had de S8 D2 type twee van 2001, deze heeft mijn broer geërfd.
 
Bedankt voor de reacties,

het was een genot om te zien dat door het kleien de glans terugkwam. Voor de rest geen swirls, weinig krasjes.

Daardoor was het een eitje om te werken aan de auto en heb het echt met plezier gedaan.
 
Nee heb die niet gemaakt, klus was ook alleen voor de buitenkant.

maar zoals je kan raden is de auto van binnen ook fantastisch:ja

Volgende keer zal ik ze maken, maar dat duurt wel nog even.
 
Supermooie auto, en ook het resultaat is zeer strak. Ik vraag me af of het machinaal beter zou zijn geworden.
 
Mooie detail Tamer.

Kan het kloppen dat deze auto geregeld in de omgeving van Zeist rijd?
 
@ Starck, De auto was machinaal beter geworden ja. Er zaten wel wat lichte krasje en die heb ik voor de man verwijderd,

@Harm, ;)