• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi TT 1.8T 8N coupe & Audi A2 1.4 8Z

Dank allemaal, staat zeker beter als de zwarte velgen maar goed, die zijn dan ook voor de winter. Die kon ik gewoon goedkoop krijgen met nieuwe banden... Ze zullen er helaas voorlopig nog wel op blijven liggen, deze velgen liggen inmiddels opgeslagen, moet ze nog ontdoen van het laatste vet wat eraan zit van de bandenmontage en dan kunnen ze in 2 lagen wheelwax...

Of toch eens d-lux proberen....

@Ibizasignio: ik denk dat ik bij een kennis alleen de audi logo's laat uitsnijden en die erop plak
 
Vind het zelf erg mooie velgen onder de tt. Kon niet vinden welke banden er precies op zitten? Ben wel nieuwsgierig.
 
Dat zag ik, alleen ik zit nog steeds erg te twijvelen over mijn banden keuze. Dus vandaar mijn vraag naar de spec's van de banden inclusief misschien al wat ervaringen?
 
Zijn volgens mij de Kumho Ecsta Spt Ku31. Een vriend van mij heeft deze week via ebay uit duitsland een set gekocht in de maat 225/35 17 voor z'n Lancia Delta Integrale voor €77,40 p/st (+€5,95 verzendkosten). Zien er erg goed uit!

(voor link: pm me maar)
 
Eric. Heel erg veel ervaring heb ik nog niet met de kumhos. Ik lees er echter veel goede dingen over op het engelse audi tt forum en ik heb ze ook op de a2 waaronder ze erg goed bevallen. Heb er pas 1000/1500 mee gereden en en a2 is natuurlijk wat anders als de tt maar met regen doen ze het erg goed in elk geval en ze zijn stil dat vind ik ook belangrijk.

En daarbij zijn ze qua prijs gewoon aantrekkelijk. Zijn niet de goedkoopste maar wel een stuk goedkoper dan de contis bijvoorbeeld die ik hiervoor had waar ik niet zo over te srpeken ben.