• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bekleding hoes/kleed.

iwan

Detailing rookie
11 jul 2010
183
0
Vandaag een Maxi Cosi gekocht. Daarbij ook het geweldige Iso Fix systeem.:)^ Deze is te bevestigen aan 2 stalen pennen in de onderkant van de leuning.

Mijn vraag is nu: is er een speciaal kleedje of hoes dat ik onder het hele gebeuren kan doen?
Dit met betrekking tot het knoeien van de kleine straxs op mijn bekleding.]-0

Iwan.
 
Zelf ook hetzelfde systeem (family fix). Ikzelf heb er niks onder aangezien ik leren bekleding heb, maar je zou er een hydrofiele luier (zo je genoeg van moeten aanschaffen) eronder kunnen doen. Volgens mij is er niks speciaals voor.
 
Hier zijn speciale seatsavers voor te koop, heb ik zelf ook in de Astra zitten onder de Recaro van de kleine meid.
Is van het merk PrinceLionheart.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Kost rond de 30 Euro.
Heb de onze gekocht bij de Fun (Baby/speelgoed/multimediawinkel) in België.
 
Denk dat dit eigenlijk vooral voor het beschermen van je zetel is tegen slijtage/wrijving door de family-fix. Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt met het knoeien van kleintjes, maar ik kan je uit ervaring meedelen dat wanneer zo'n manneke beslist om het laatste melkje terug de wereld in te sturen, dit meestal niet terecht komt onder de family-fix, maar eerder op de stoel ervoor of ernaast ;) . Met een beetje geluk blijft het in de maxicosi of kinderstoel ...
 
Heb al menige koekjes en kruimels van deze mat verwijderd waardoor de originele bekleding (leder)ontzien wordt.
Uiteraard is de insteek van deze hoes/plaat om de bekleding te beschermen tegen slijtage maar doet tevens zeer goed dienst om de geknoeide resten op te vangen.
Tevens is deze heel makkelijk schoon te maken en is aan de onderzijde voorzien van een soort anti-slip materiaal.

Tot op de dag van vandaag geen spijt gehad van deze aankoop (inmiddels 2 jaar geleden) en zal de komende jaren nog zeer goed zijn dienst bewijzen.
 
Heren bedankt. Ik heb inderdaad nog geen ervaring met kinderen achter in de auto. Dus we gaan het maar meemaken:-b .

Ik weet nu dat er gewoon iets in de handel is en ga dit ook zeker toepassen.

Bedankt.