• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ben op zoek naar een extractor, verkoopt Carclean.com die?

4motionv6

Detailing rookie
27 jun 2010
35
0
goedenavond,, ik kan op het cc forum niks over een extrator vinden die ze verkopen bij cc,, of heb ik het fout iemand mischien een site met extrator,,, zag toevallig laats dat iemand op dit forum een blauwe mercedes had gedaan met de extrator die cc wel verkocht kan iemand mij een voorzetje geven alvast bedankt !!!
 
De NTSR / Aqua2000 staat idd eventjes niet in de webshop.
Neem anders even met CC contact op, zij kunnen je vertellen hoe/wat/waar/wanneer hij weer voorradig is
 
Daar heb ik een tijdje geleden ook naar gekeken en omdat ie niet verkrijgbaar was heb ik maar een kaercher gekocht
 
Vreemd, ze hadden wel altijd een extractor is het assortiment.
inderdaad van het merk alutec Klik
Super apparaat die ik zeer zeker niet meer wil missen :cool:
Ik denk dat je inderdaad cc even kunt mailen

Tim zei:
Waterfilter.jpg


Characteristics:

• Power 1450W max.
• By-pass suction unit
• Safety plug
• Storage of cable, tubes and accessories
• 4 wheels for good manoeuvrability
• Aluminium tubes
• Washable filter

Advantages of water filtration

Vacuum cleaning without bag, constant suction power, excellent filtration (mite, allergens), sucked air travels through water, dirt stays in the lower part of the container, simple preparation and cleaning after application, washable permanent filter, wide variety of equipment

How water filter works?

Air sucked together with soiled particles travels along the tube into the vacuum cleaner container filled with water. The dirt stays in the water, and special double semispheric ribs on the separator whirl the air flow one more time and press it again into the water to be cleaned one more time. Then the sucked air goes up through a spiral-shaped separator, while possible insoluble particles stay in the microfilter. Air filtered in such a way is thoroughly and naturally purified.

Variety of equipment:

Folding brush for floor
Crevice nozzle
Nozzle for upholstered furniture
Extension for furniture
Brush for wet vacuum cleaning
 
Denk dat die op is bij CC en de levertyd wat aan de langere tyd is , daarom is die waarschijnlijk ff ofline gezet;)

Maar gewoon CC ff mailen dan weet je het meteen:ja
 
deze kan ook gebruikt worden dan voor de zetels en dergelijke te kuisen van de auto en binnenhuis met schampo?
 
ok goed om te weten proberen de madam hier thuis er te van overtuigen :D zitten ook met hond binnen en die haren in de zetel en zo een goed excuus voor deze aankoop o:)
 
Goed om te weten, dan kan ik er tegen die tijd ook eens naar kijken....