• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Benzinekleurige vlek in voorruit

Dynamite

Detailing chief
8 mei 2012
211
78
Dordrecht
Hallo ,

Ik heb nog even een vraag het valt mij op dat elke keer als de voorruit nat word van mijn auto ,
er een benzinekleurige vlek ontstaat heb de ruit nu een aantal keren gewassen maar is echt heel
vreemd elke keer komt het weer terug ! Valt hier iets aan te doen met een of ander produkt ?

(Foto probeer ik morgen even te maken)

Hoop op een advies van iemand ,

Mvgr John
 
Waarschijnlijk heeft het te maken met de zonwerende coating ín de ruit. Lijken op olie achtige-/ wolk-/ panterprintachtige vlekken.
Dit valt niet weg te polijsten aangezien het in de ruit zit. of ertussen.

De 206 van mij had hier ook last van. Was alleen te zien onder een bepaalde hoek.

020520081278_zpse56e7181.jpg
 
@ G.S.M = Kleien had ik al geprobeerd ,polijsten/scrubben niet !

@ nicknameless = Inderdaad klopt olieachtige vlek maar als de ruit weer droog is zie je praktisch niets !

Wel jammer had een hoopje gehad om er vanaf te komen dan maar zo goed mogelijk scrubben en polijsten ,

en hopen dat de miniscule krasjes er nog een beetje uit te krijgen zijn. De rest moet ik maar accepteren dan.

Bedankt voor jullie antwoorden in ieder geval :cool:
 
Laatst bewerkt:
grandscenicman zei:
Probeer alvast : kleien , scrubben , polijsten , ontvetten , ........

En IronX

Ik heb mij gisteren nog lopen verbazen over de paars / blauwe kleur van de voorruiten van treinen
Maar ja, een trein wassen is ook wat anders, toch ;)