• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Best verkocht werkt het?

PoetsenPoetsen

Detailing addict
16 mrt 2009
947
62
Ik kijk vaak rechts op de pagina naar de Best Verkocht artikelen, maar het valt me op dat er altijd hetzelfde lijstje staat:

1. Hi-Tech Foam Applicator
2. DAP500 D/A (Dual Action) ...
3. Waffle Weave Drying Towel...
4. Gold Class High Tech Appl...
5. Deluxe Mega Towel - Koraa...

Soms wisselen nr. 4 en 5 een beetje, is dit nu alleen bij mij zo of is dit een foutje in de Best verkocht? Ik gebruik IE8, maar had het met IE7 ook (denk eerlijk gezegt dat het niet daaraan ligt).
 
Binnetie zei:
Soms wisselen nr. 4 en 5 een beetje, is dit nu alleen bij mij zo of is dit een foutje in de Best verkocht? Ik gebruik IE8, maar had het met IE7 ook (denk eerlijk gezegt dat het niet daaraan ligt).

Ik denk dat het een 'up-to-date' indicatie is. De ene week zal er meer product A verkocht worden dan product B en de week erop bijvoorbeeld meer product B dan A waardoor deze twee wisselen van plaats.
 
Het klopt echt :ja

We kijken nu naar de totale verkopen van alle producten, bij de productgroepen is het per productgroep en bij de merken is het per merk ;)
 
Oh ik zie het als ik een bepaald merk aanklik zie je wat het meest verkocht is van dat bepaalde merk. Bij Poor Boys zijn dat de doeken :)