• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beta Testers gezocht voor Poorboy's World SYN1 Compound

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.698
200
Berkel en Rodenrijs
Poorboy's World heeft een nieuwe compound ontwikkeld: de SYN1! Met meer cutting factor en een betere finish. Uit de eerste tests in de USA blijkt dat de SYN1 meer cut heeft dan de M105 en beter finisht.

Het product is nog in het ontwikkelstadium en zeker nog niet gereed, maar wij hebben een aantal dozen binnengekregen die wij weg kunnen geven om mee te testen.

De uiteindelijke versie zal geschikt zijn voor zowel D/A (Dual Action) machines als rotary (roterende) machines en zal minder stoffen dan de testversie. De huidige versie werkt ook redelijk op een D/A, maar werkt momenteel beter op een roterende machine.

En hoe kom je nu in aanmerking voor een gratis flesje SYN1? Simpel, door te beloven dat je er een review van zult schrijven en bij een bestelling (van minimaal € 50,-) de actiecode SYN1 in te vullen. Ons systeem voegt dan automatisch en gratis een flesje SYN1 toe aan je bestelling.


SYN1.jpg
 
Ik voel er wel wat voer om hier gebruik van te maken, echter doe ik alles met de hand. Mag ik dan hieraan mee doen of is het alleen voor mensen die machinaal bewerken? Ik wil het gaan gebruiken op harde BMW lak en superzachte Alfa lak.
 
bij voorkeur dus ook niet te gebruiken met een D/A?

en vooral geschikt voor erg verweerde lakken?

heb de mini van m'n vriendin voor aanstaand weekend op het program staan en deze heeft wel wat "diepere" krassen..

wil hem best proberen :) moet vandeweek toch nog een bestelling plaatsen!

Groetjes,,

Leroy
 
Hier kon ik niet aan weerstaan en heb een bestelling geplaatst.
Heb momenteel in de garage 2 testmotorkappen opgesteld staan, heb de M105 om te vergelijken en ging normaal morgen een kleine bestelling doen.
Ben benieuwd of ik bij de gelukkigen ben, ik beloof alvast plechtig om het product grondig te testen en er een review over te schrijven! :)
 
l-roy zei:
bij voorkeur dus ook niet te gebruiken met een D/A?

en vooral geschikt voor erg verweerde lakken?

D/A werkt zeker wel, maar de optimalisatie daarvoor moet nog gedaan worden, maar dat is voor een test juist goed. Dan krijgen we feedback en kan Poorboy's het verbeteren.

Eigenlijk voor alle imperfecties geschikt die je in de schaduw goed kunt zien (krassen e.d.)
 
dan gaat ik hem er morgen bij plaatsen :)

(neem aan dat het morgen toch nog niet allemaal weg is?)

Groetjes,,
 
Oew , meteen bestellingetje gedaan , want stond weer wat in ut lijstje:party:

Binnenkort een mishandelde Focus , dus komt goed van pas:party:
 
ik heb meer dan genoeg staan dus tim, stuur mij gewoon alleen zo'n flesje, de verzendkosten breng je maar in rekening.
test en vergelijk met 3m, meguiars, eigen merk, e.a.
 
Hoi,

ook bestellingske geplaatst. Ik heb volgende maand een onderkomen zafira te doen....kan ik zeker een review schrijven en vergelijken. het gaat over een donkergroene metaalkleur. Ik zal dus testen met de dap (DA)
 
Ik ga waarschijnlijk het volgende weekend een Volvo XC90 detailen, maar ik moet nog een machine aanschaffen om de SYN1 mee aan te brengen ;)
 
Van het weekend wel weer een verweerde achterkant van een trailer, een rode nissan binnenkort en nog een bmw.

Als ik vanmiddag kom, en Dennis gaat niet weer voor me neus weg (Ja grappenmaker, de auto is al gewassen want modder was te erg.) dan wil ik hem wel graag testen!