• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beta Testers gezocht voor Poorboy's World SYN1 Compound

Oei, ik bestel vrijdag pas ivm met vakantie(s) kom iig erg dik boven de 50... Hoop dat er nog eentje overblijft voor die tijdo:)
 
Jammer, net een aantal bestellingen gedaan die makkelijk over die 50 heen gingen.. Toch maar even rustig aan doen met bestellen:(

Ben benieuwd naar de bevindingen van de andere detailers!
 
ik kwam pas achter dit topic nadat ik mn bestelling had gedaan :|
Moet van de week 2 auto's doen waarvan er 1 echt wel een compound nodig heeft! Passat die al 13 jaar de wasstraat heeft gezien!
 
Tim zei:
Het product is niet geschikt om met de hand te verwerken, dus het lijkt me niet verstandig om hieraan deel te nemen.


kon je op de foto wel zien dat het niet geschikt is om met de hand te verweken.........:D

als je niet uit kijkt hou je maar 3 vingers en een duim over:-"


wil net bestellen en ben mijn wachtwoord weer vergeten........}:)w ff mailtje




en besteld: morgen binnen........ overmorgen mijn vrouw der auto doen die onder de krassen zit!

verslag volgt!
 
En besteld!, ben benieuwd naar het resultaat.
Iedereen is helemaal weg van Monello, maar ik blijf terugpakken op de Poorboys SSR serie.
De Monello blijft ongebruikt:weetniet
 
Tim zei:
Poorboy's World heeft een nieuwe compound ontwikkeld: de SYN1! Met meer cutting factor en een betere finish.

...

De uiteindelijke versie zal geschikt zijn voor zowel D/A (Dual Action) machines als rotary (roterende) machines en zal minder stoffen dan de testversie. De huidige versie werkt ook redelijk op een D/A, maar werkt momenteel beter op een roterende machine.

Daarom vraagt Tim dus mensen die dit produkt machinaal (liefst roterend) willen testen omdat je met de hand lang niet zulk resultaat krijgt.

Let wel dat Tim feedback moet geven aan Poorboys World. Denk dus niet dat zij zitten te wachten op het resultaat van handmatige verwerking.

;)
 
Zojuist ontvangen!

1e indruk,

Roze,

heeft een bite! (produkt gevoeld)

En natuurlijk.. Poorboys (aardbeien) geurtje :)

als ik het zo lees lijkt het wel een "vervanger" van SSR3 want je moet hem nabewerken met SSR2, 1 en prof polish.(volgens fles)

Zaterdag testen!

Groetjes,,

leroy
 
Wel mooi dat dit product ook via Carclean getest gaat worden en niet alleen in de USA. Tim is zeker goed bevriend met Steve.:D
 
En ik maar zoeken in de webshop... geen Syn1 te vinden! Totdat ik dit draadje las. Had het namelijk al eerder op het forum voorbij zien komen en ik zoek nog een middel met een bite.

Goed testen allemaal zodat ik snel wat nieuws kan bestellen!! :)


robert
 
Ik heb de SYN1 ook meebesteld en vandaag even geprobeert. Het is een superproduct. Werkt prima met de DAP500. Niet alle krasjes heb ik weggekregen, maar dat is waarschijnlijk gekomen door de pad. Ik heb de witte gebruikt. Misschien dat de oranje het wel lukt om alles weg te krijgen.

Toch voldoet SYN1 na tevredenheid. Het stuift wel heel erg, maar ach, even blazen en weg.
Het product is erg goed voor het verwijderen van swirls en kleine krasjes. Het werkt beter dan SSR 2.5 die ik al had.
Ik heb naderhand alleen gefinished met Natty's paste wax. Verder niets. Wat met de SYN1 vooral opgeknapt is is de voorbumper.
De glans was daarvan weg en met SYN1 glimt ie ook weer.

Ik ben tevreden. Neem het maar in productie. :)
Volgende keer zal ik het nog eens met de oranje pad proberen.
 
Zo super is het product niet, ..gisteren geprobeerd (metabo rotary) heb er helaas niet lekker mee kunnen werken, en dus zeer gauw de SSR 2.5 gepakt.

Ik had meer moeite om alle spetters te verwijderen dan het polijsten zelf, en geloof me die spetters zitten echt overal!.
Verder kan ik niet echt zeggen dat dit product meer bite heeft dan de ssr2.5, maar misschien kwam dat door de lak (1958).
Deze week een eerlijker vergelijk en eens op een verwaarloosde Dewoo proberen, plus wat foto's schieten met het verschil....ben benieuwd, wel even een schortje voor en de auto aan straat!.