• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bikkel's waskar

Bikkel

Detailing guru
23 okt 2014
1.635
173
53
Berkel en Rodenrijs
De emmers, met deksel en roosters

15555419437_e18eba1b7f_c.jpg


Diverse shampoo's en schuim.
15740590245_8a88963e7e_c.jpg


Andere detail flessen

15554710569_f3d9b997b4_c.jpg


Dodo Juice tas gevuld.

15554709829_cc56f55b52_c.jpg



Diverse doeken en wasmit's

15738669531_0c7d2f7a07_c.jpg


De poets en polijst tas.

15742127242_c58c262308_c.jpg


Het waterkalk filter.

15742128102_d1dcbe5af0_c.jpg


De Wheel Woolie's

15120635234_8dbbb047f8_c.jpg


De waskar achterkant.

15555145228_82d6ec7cfd_c.jpg


De waskar voorkant met stofzuiger en hogedruk reiniger.

15555417917_fdcabe062a_c.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Errug netjes! Lekker alles bij de hand maar toch redelijk compact. Mooie details ook (woolies, handschoenen, etc) Hier is iemand jaloers ;)

Gebruik je de emmers ook in de kar? Of haal je ze er wel eerst uit voordat je ze vult en gaat wassen?
 
Emmers blijven met vullen en wassen in de kar, dan hoef je niet te bukken voor je wasmitt te spoelen.
Heb korte slang die ik dan van kalk filter naar emmer's doe. Vaak gebruik ik water na een week nog een keer, voor de volgende wasbeurt.
Doe wel de deksels erop en dicht.
 
Gewoon bij CC ;)

https://www.Carclean.com/product/Aqua_Gleam/Ionisatie_Water_fliter_0ppm_102656
https://www.Carclean.com/product/Aqua_Gleam/Ionisatie_Water_fliter_30ppm_102655
 
Nice deze setup!

Filter wat Bikkel heeft is waarschijnlijk herlaardbaar?
De Aquagleams zijn eenmalig in gebruik maar doen het wel verdomde goed.
Vandaar dat je de AG's alleen als laatste spoelbeurt gebruikt anders wordt het een dure hobby.
 
Filter is inderdaad hervulbaar, filter compleet compleet ( 2 gardena koppelingen, filterhuis, beugel, filter sleutel en navulbaar filter) was geloof ik 65 euro. en een na vullling kost 10 euro.
Mag geen link naar de site plaatsen.
Ik vul er ook gewoon de emmers mee, alleen de hogedruk gaat niet. Het kan wel via filter, maar dan zit je in andere prijs klasse. dan word het 500 euro.
 
Wat vet hahah. Ben zelf op zoek naar een goedkope maar goede gereedsschapswagen waar ik alle dingen in en op kan bewaren zodat ik lekker aan de slag kan zonder al te veel sjouwen. Is nog geen makkelijke klus om zoiets betaalbaar te vinden.
 
Het zal niet meevallen om iets te vinden, met opbergruimte en betaalbaar.
Van Rupes hebben ze wel poets karren, met opbergruimte en plek voor flessen.
Maar voor was emmers is er niet echt iets.
Alleen van Grid Guard zijn er onderstellen waar je de emmer in kan zetten.
 
dangerpaki;n406558 zei:
Is nog geen makkelijke klus om zoiets betaalbaar te vinden.

Zelf maken ?? ........uit restjes van terrasplank-dragers ( = hardhout ) . Als je wat handig bent en je loopt enkele schrijnwerkers/tuinmannen af kan je mogelijk wat lengtes scoren die zij anders opstoken . Voor het blad/tussenblad zou je een betonplex kunnen nemen of zoals hierboven in Trespa/vol-laminaatplaat maar die zijn idd wel erg duur .

Mooie kar btw !
 
Uitbreiding collectie: 9 soorten doeken, pad washer, pad wash cleaner, schuimspuitflessen, kwasten, clay sponzen, clay lub, foam, tapijt borstel, wax, banden spons en wash mitt's

15850232086_75205c15ff_z.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi collectie Bikkel, maar de "klei"handschoen mag je voortaan in de tas laten liggen. Ik zal de foto`s verzamelen en er een topic mee vullen...

:)