• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Binnenkort BMW 3 Touring M Performance

@ Denders:
Nog even off topic, "ze" bestaan niet hè. Ze zijn namelijk die mensen die ons land regeren en proberen het zo goed mogelijk voor iedereen te regelen. "Ze" zijn ook geen 'vijanden' of 'oplichters'. Dat het soms/regelmatig/vaak anders kan/moet of mag ben ik met je eens. Dat gaat dan weer samen met je politieke voorkeur, eigen idealen en denkbeelden. Helaas kan dat niet altijd. De meerderheid bepaald. Het belastinggeld waarvan een hoop (al dan niet alle) voorzieningen zoals we die in Nederland kennen moeten betaald worden en dat geld moet ergens vandaan komen. ;)

On-topic: waar zijn de foto's van je BMW Tim!?
 
Van een 335i valt wel iets leuks te maken:

- 3" downpipe
- sportcat
- ECU herprogrammeren
en 370pk's zijn fijntjes te realiseren met dit blok :)^

Dan wordt het pas echt leuk en ga je de R8 wat minder missen
 
jitzzzze;330576 zei:
Maar of dat garantie-technisch nou zo'n goed idee is durf ik te betwijfelen.

Nee, niet zo inderdaad. Heb 5 jaar all-in garantie trouwens, inclusief servicebeurten en slijtageonderdelen.

En de Power Kit zit erop bij mij, dat geeft zo'n 330 pk totaal.
 
Tim;330581 zei:
Nee, niet zo inderdaad. Heb 5 jaar all-in garantie trouwens, inclusief servicebeurten en slijtageonderdelen.

En de Power Kit zit erop bij mij, dat geeft zo'n 330 pk totaal.
Precies mijn punt; zodra de garantie voorbij is zou je over eerder genoemde uitbreidingen kunnen gaan nadenken.
Maar als je er nu 1 ding zelf op schroeft (of het niet door je dealer laat doen) dan vervalt alle garantie.

Ik zou het wel weten :)
 
Wat een beauty, Tim! Mijn dochter wil nu dat pappa even doorspaart en ook voor een F31 M-Sport gaat :) Zag je hoe ze uit het raam hing, ha ha!

Goede argumenten trouwens over de CO-tax, moet gewoon in de brandstofprijs. Dan krijg je een veel eerlijker speelveld: de vervuiler betaalt. Ik ben overigens die sukkel die 150.000 km in drie jaar rijdt, wel op benzine
 
Het filmpje werkt! Wat een verschil zeg, mooi.

Veel plezier met deze erg mooie auto. Ik ben erg benieuwd naar de foto's van de volledig gedetailde auto.
 
We zijn bijna klaar met de orangpeelbehandeling. Daarna compounding, medium polish en finishing polish.

Orangepeel alleen ongeveer 18 manuren inmiddels. De BMW heeft heel veel holle en bolle vormen, krappe stukken en vouwen. En ook zo'n 30 pads. :ja