• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Binnenkort in het assortiment: transparante emmers 19 liter.

Goed bezig Tim ! De original vind ik net effe te duur dus dit zou zeker een uitkomst kunnen zijn. Ik wacht in spanning af !
 
Vampire zei:
Goed nieuws Tim & co :)^
Gaan in deze emmers de grit guards goed klem zitten onderaan? In de emmers van Meguiar's zitten ze maar losjes...
Kan aan mij liggen,maar die horen helemaal niet vast te zitten lijkt me... :weetniet
 
Gefeliciteerd met de afronding van jullie speurtocht Tim !!!
Ziet er zeer mooi en veel belovend uit. Echt mooi!

Voor alle vragenstellers, goed lezen wat er in het openingstopic staat.

Hmmmm, ze zouden hier wel erg mooi staan met de originele Monello stickers er op.
 
Mooi, was op zoek naar 2 emmers maar deze gaan het worden. Uiteraard met stickerset. Goed bezig Tim & Co.
 
Ik hoop niet dat alles gelijk uitverkocht zal zijn als ik een dagje niet op het forum ben:confused: , er zal toch wel genoeg voorraad zijn tzt?
 
Goed nieuws! Kan ik eindelijk mijn witte plastic emmers wegdoen.
Hopelijk zijn ze gauw beschikbaar.
Goede aktie en leuk dat er ook stickers voor komen.
 
Tim zei:
We krijgen 20 emmers.

====

De emmers worden speciaal voor ons in 5 gallon formaat (19 liter) geproduceerd, de productie start volgende week en duurt ongeveer 3 weken, daarna worden de emmers per boot naar ons getransporteerd. De verwachting is dat we binnen 2 maanden deze emmers hier op voorraad kunnen hebben.

Door het grote volume verwachten we efficiënter te kunnen transporteren en we hopen dan ook deze emmer wat voordeliger aan te kunnen gaan bieden, de definitieve prijs is pas bekend als de emmers daadwerkelijk getransporteerd zijn. Dit heeft te maken met de dollarkoers, dieselprijs en andere factoren.

====

Ik denk dat er voldoende zullen zijn...