• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BLACK & DECKER hogedrukreiniger

Remko.me

Detailing rookie
1 nov 2010
192
0
Heren, is deze hogedrukreiniger iets voor mij om gewoon de boel af te kunnen spoelen?



-110bar
-35 euro

[mod]commerciele links zijn niet toegestaan, probeer de volgende keer de moeite te vinden om een plaatje te vinden en de gegevens erbij.[/mod]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou niet weten waarom niet, een hogedrukreiniger is een hogedrukreiniger... En die zijn bedoeld om te reinigen :weetniet Of het iets voor jou is kun je alleen zelf bepalen.
 
Hoi Stimpy, sorry voor de mod ingreep, had het niet door.

Ik vroeg me af waarom deze 35 euro is, en de andere 65 euro zijn, anders dan het aantal bar. 110bar is toch meer dan genoeg om je auto voor te spoelen en af te spoelen?

Groet, Remko
 
De prijs van een HD heeft te maken met de druk en vooral de pomp. Een kunststof pomp gaat minder lang mee, en zitten vaak in de goedkope modellen. Dat geldt natuurlijk voor veel van de onderdelen op de goedkopere modellen. 110bar is genoeg.

Hou er er wel rekening mee dat je als je je auto na het wassen met de HD doet, dat de auto erg nat blijft door de kleine druppeltjes.

Zo hoor je een auto af te spoelen na het wassen:

https://forum.Carclean.com

;)
 
Basismodellen doen hun werk ook, maar ......

Meestal met minder functies en mogelijk wat mindere kwaliteit.
Duurdere hebben een automatische afslag en wat meer accessoires
Daarnaast is het materiaal van de pomp bepalend voor de levensduur
En kijk even na of er wel een foamlans(aansluiting) leverbaar is

Hans
 
Prima apparaat lijkt mij, ook lekker compact! Ik heb zelf een dure Bosch, die al meerdere keren kapot is geweest.
 
Kun je hier een foamlance voor krijgen? Tenminste wel iets om over te denken als je die stap wilt maken....

Edit: Oeps, wat Hans dus zegt...:D
 
Er zit een heel simpel flesje bij waarin je dus spul kunt doen..

dit flesje kun je aansluiten op je slang.

Hoe gebruik ik dit? Dit is echt nieuw voor mij, wanneer doe je dit dan?
 
Dan is dat jammer.

Ik heb nog nooit gefoamed, leekt me grappig om te proberen.

Anyway... :) Ben echt tevreden met dit apparaat, tegen een mooie prijs. lekker compact
 
Vandaag mogen gebruiken (zie mijn show off topic)

En ik moet zeggen, werkt echt fantastisch! Erg goed regelbaar en voldoet precies. :)

Aanrader!
 
is de slang ook lang genoeg, dat mis ik nogal eens, dat je de hogedrukreiniger 4x moet verplaatsen om om je auto heen te komen...
 
emiel10 zei:
is de slang ook lang genoeg, dat mis ik nogal eens, dat je de hogedrukreiniger 4x moet verplaatsen om om je auto heen te komen...

Nee dat is wel een nadeel als ik heel eerlijk ben. Wel zag ik dat je een verlengstuk kunt kopen voor je slang.
Ik til hem 2 keer op, achter en voor.
 
Lang(er)e slang is ideaal. kan de HD dicht bij de kraan en electra staan.
En uit de weg voor spetters en dergelijke. kan je in één keer een romdje lopen

Hans
 
dan valt deze voor mij af, heb echt een hekel aan zo'n korte slang