• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

black wow strepen na het wassen

rick76

Detailing addict
15 mrt 2010
30
55
Ede
Vorige week voor het eerst black wow gebruikt. De strips werden echt mooi zwart. Netjes zoals beschreven staat een kleine druppel gebruikt. Daarna met een doek de strips afgenomen. Gisteren de auto gewassen. Tor mijn verbazing kreeg ik allemaal strepen op de strips. Wat heb ik fout gedaan.

Misschien teveel black wow gebruikt? misschien toch niet genoeg nagewerkt?
wie kan hier wat zinnigs over zeggen.
 
Strepen duiden op een te dik aangebracht product of niet goed afgenomen.

Ik ga er vanuit de je het residu hebt afgenomen met toiletpapier en niet met een langharige mf doek? Staat ook in de gebruiksaanwijzing. ;)

Black Wow zei:
FOR BEST RESULTS, LET BLACK WOW ABSORB FULLY BEFORE GETTING WET (ATLEAST 1 DAY)
Apply a sesame seed sized amount to the applicator pad and massage it into your trim. You will see an immediate improvement in darkness and uniformity in tone. Continue to spread this out. More is NOT better with Black Wow. Always work with sesame seed or pea sized amounts. The final look should be matte, not glossy and wet. There is no need to let BW dry or cure but it is important for BW to absorb. For the most durability, thoroughly clean the trim of all previous products using Pre-Wow, then leave BW to absorb instead of removing any excess. Lastly, wash the next day or later. If you immediately remove any excess with a lint free towel or proceed to wash the car, BW may not have the most durability.
 
Het ene kunststof zal ook meer strepen dan de ander.
Na een week moet je de auto toch wel kunnen wassen lijkt me, heb je het kunststof eerst gereinigd?
 
Ik heb de strips schoongemaakt met apc 1:10. daarna de black wow erop gesmeerd met de gele handpad. Ik denk toch dat ik teveel gebruikt hebt terwijl ik voor mijn gevoel echt weinig gebruikt hebt.
 
Had t zelf ook: te dik aangebracht ondanks dat je denkt dat er weinig op zit