• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BlackPassat's Passat CC, CarPro Orangepeelpads gebruikt.

Mooie wagen BrownPassat! Gefeliciteerd. Die velgen staan prima hoor. Alleen die bruine kleur zie ik er niet aan af. Mogelijk beter te zien als je er zelf foto's van hebt gemaakt.
En zelf importen is te doen hoor. Met de SLK ook zelf gedaan. Spannendste stukje was van grens naar huis op duits 5 daags kenteken....
 
Wat een sufferds zeg die verkopertjes, ronduit asociaal!
Niet echt helemaal mijn ding, wel een hele mooie wagen!! haha

Staat hier beneden een aardig nieuwe maar in een mindere kleur, soort goudachtig.
Heel veel plezier ermee en Duitse wagens zijn de beste vaak als je alles er van bij hebt en weet!

Het liefst importeer ik een volgende auto ook zelf/laten doen.
Scheelde het voor jou aanzienlijk netto uiteindelijk?
Goede ervaring mee met mijn eerdere auto, 944S2 tiptop aka naald in de hooiberg (was voor mij al geimporteerd)
 
Dank voor jullie toffe reacties.
Mijn forumnaam blijft wat mij betreft BlackPassat, hiermee is het uiteindelijk allemaal begonnen, en zo kennen wat mensen me hier en op het VWpassat.nl-forum tenminste.
Misschien is op dit filmpje de kleur wat beter te zien.
(let even niet op die afgrijselijke k**muziek, ik had liever een moppie van Stevie Ray Vaughan eronder gehad:
 
Haha Addy, ja die muziek moet je ding zijn idd..
Van binnen ook zeer netjes hoor, ziet er goed uit, mooi mooi mooi!

Een heel klein dingetje; hoop wel dat je de afneembare trekhaak ook afneemt, doet de mooie achterkant echt tekort met die rare knots.
 
@ Eelco, ja die knots gaat er zeker af zolang hij niet gebruikt wordt. Er zat een fietsendrager bij de auto vandaar dat de trekhaak gemonteerd zat. Ik hoop wel dat er vervolgens nog iets over dat gat gaat om de boel af te dekken.
 
Zoals ook al gemeld in het aanwinsten topic, erg mooie wagen, veel plezier ermee. Ben op dit moment ook bezig met importeren van een auto.. Maar ga het waarschijnlijk ook uitbesteden, heb jij de auto wel zelf naar NL gehaald of regelen ze dat in Helmond ook allemaal voor je?
 
Mooie wagen waar je zeker plezier van zult hebben!
Ik ben ook benieuwd, net als Emiel10, hoe je de import geregeld hebt. Hoor graag van je aanpak
 
Anders even op de site kijken, ik heb net een offerteverzoek ingediend, dan zien we wel waar het schip strand. Helmond is voor mij 20minuten rijden dus ideaal.

http://www.eu-import.nl/
 
emiel10 zei:
Anders even op de site kijken, ik heb net een offerteverzoek ingediend, dan zien we wel waar het schip strand. Helmond is voor mij 20minuten rijden dus ideaal.

Handige aanpak Emiel, zo is het bij mij ook begonnen. Vervolgens uitgebreid telefonisch gesproken met Bart en alter met Anton, ze vertellen je precies wat je kunt verwachten en hoe het allemaal in zijn werk gaat.
Ik heb wel zelf de onderhandelingen gevoerd met de verkopende partij omdat ik daar al mee in gesprek was.