• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Boodschappenlijstje van een beginner

Zoveel keuze, haha! De Scholl S3 is beduidend beter dan de Veloce? Ik heb voornamelijk de machinaal polijsten handleiding gebruikt en daar stond dat voor Duitse lakken(hard) de Veloce beter zou werken.
Is de Collinite 476 ook makkelijk uit te poetsen? En ik begrijp dat wax het beste handmatig aangebracht dient te worden. :p
Veloce werkt ook maar ik vind Scholl fijner/beter verwerken.
-Betere correctie
-Betere finish
-Stoft vele malen minder dan Veloce
476 is makkelijk dun aan te brengen en ook easy uit te poetsen. Wax keuze is vaak persoonlijk maar ik heb er ondertussen 10 tallen gehad en 476 blijft een absolute winnaar. Ik persoonlijk heb echt helemaal niks met Natty's maar goed ieder zijn ding hè
https://www.carclean.com/nl/product/Monello/Disco_Rosso_Foam_Applicator_102640?o=pbMTAwMDYz
Deze is erg fijn.
 
Veloce werkt ook maar ik vind Scholl fijner/beter verwerken.
-Betere correctie
-Betere finish
-Stoft vele malen minder dan Veloce
476 is makkelijk dun aan te brengen en ook easy uit te poetsen. Wax keuze is vaak persoonlijk maar ik heb er ondertussen 10 tallen gehad en 476 blijft een absolute winnaar. Ik persoonlijk heb echt helemaal niks met Natty's maar goed ieder zijn ding hè
https://www.carclean.com/nl/product/Monello/Disco_Rosso_Foam_Applicator_102640?o=pbMTAwMDYz
Deze is erg fijn.


Niks meer aan toe te voegen, zou het ook zo doen....
 
  • Leuk
Reactions: Ric325i
Net terug van vakantie en heb de eerste order zojuist besteld. Alle doeken en (hand)pads zijn reeds besteld. Toch nog best een bedrag voor enkel wat doeken, hahaha. De rest volgt spoedig en kan ik lekker aan de slag! :D :D :D
 
Had alsjeblieft gewacht tot zaterdag. Had je nog redelijk wat duiten kunnen schelen. Desondanks veel plezier er mee.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
14734114805941911039386.jpg


Daar is de bestelling dan! Top service van carclean. De roze fles rechts is de Gyeon Prep omdat die niet meer in de 500ml beschikbaar was is die overgegoten. Naast de foto heb ik ook nog een zoot doeken en de smoothie washmitt. Een mooi begin, toch?

En ja de kat houdt ervan om de aandacht op te eisen..
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie