• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bottles en spray heads

Danielle

Detailing addict
30 aug 2008
512
65
Daar ik een tijdje geleden op zoek was naar plastic flessen en verstuivers, kwam ik op internet een Amerikaanse site tegen die allerlei plastic artikelen verkoopt (emmers, grit guard, rollers, plastic flessen, spray heads en een hele hoop andere artikelen voor o.a. de industrie en schoonmaak).
Met name de flessen zijn heel goedkoop, variërend van 47 dollarcent per stuk tot 77 dollarcent per stuk. En je hebt veel keuze uit spray heads.
Voor een PE fles met chemical resistent spray head betaal je nog geen 2 dollar.
Je hebt altijd wel flessen nodig voor bv APC verdunningen, Bilberry verdunningen, werkfles voor de gallonverpakkingen en noem maar op.

Ik weet niet hoe groot de interesse is in goedkopere plastic flessen (met of zonder maatverdeling) en spray heads onder de klanten, maar misschien is het een overweging waard om hier een poll aan te wijden.


P.S. Ik weet niet of ik de link mag plaatsen, dus die laat ik daarom achterwege. En ze leveren aan Europa, dat heb ik nagevraagd.
 
Sprayflessen zijn altijd handig. Zeker voor de grootverpakkingen als APC, Wheelcleaner en glasreiniger.
Geen geld voor die flessen trouwens. Overigens moet er wel een maatverdeling opzitten, is wel zo handig.

Ben wel benieuwd naar de link, kan je die eventueel PM-en?
 
tijdje geleden was er een groupbuy met flessen ( en indien bij interesse ( ivm afname ) ook meerdere artikelen.
Kwam van nipak vandaan, zit gewoon in NL.
Goede prijzen.

Maar denk er wel om dat het net geweest is, en we niet alle kaas van CC moeten afknabbelen ;)
 
Forumreglementen:

4. Commerciële inhoud is niet toegestaan, denk hierbij aan bedrijfs- en merknamen (al dan niet hobbymatig), (bedrijfs)logo's en hyperlinks in titels, berichten, onderschriften, avatars, banners en foto's . Commerciële inhoud wordt verwijderd of aangepast. Let hierbij ook op de keuze van je nickname/alias.

5. (Commerciële) activiteiten van concurrerende bedrijven, poetsbedrijven of detailers zijn niet toegestaan.


;)
 
@mk-us
De groupbuy van flessen wist ik niet. Maar CC heeft niet zo'n groot aanbod voor sprayflessen. En de meg flessen en spray heads die ze verkopen, heb ik bij de Engelse concurrent stukken goedkoper kunnen krijgen. En ik vind het leuk om bij diverse buitenlandse sites te bestellen (als het uiteraard goedkoper is)
Als je particulier wil bestellen, vergeet dan niet de verzendkosten mee te tellen en als je wat flesjes bestelt, ben je onder de streep volgens mij duur uit per flesje. Vooral als het uit Amerika moet komen. Nu heb ik het voordeel dat ik familie daar heb zitten (en in Engeland vrienden).
 
ik ben wel weer in voor een group buy had net de laatste 10 flessen jammer genoeg waren ze op anders had ik dr echt meer genomen voor mn apc en spray &shine
 
mk-us zei:
Maar denk er wel om dat het net geweest is, en we niet alle kaas van CC moeten afknabbelen

Mee eens, geef CC ff de tijd tot na de verhuizing.
Kunnen we ze mooi mee nemen bij de opening
Lucht versturen is ook weer zo duur, toch? :weetniet

Hans
 
ik zou dit eerst met tim en cornuiten samen bespreken, of hij hieraan mee wil werken / het goed vind..

maar mocht het komen.

hier interesse , maar ligt geheel aan de prijzen
 
Ik snap de enthousiasme prima, maar vergeet niet dat sprayflessen ruim hetzelfde bedrag voor de fles zelf als verzendkosten erbij geteld moet worden als je het uit de USA laat komen. Kom je boven een bepaald bedrag uit, dan mag je uit mijn hoofd ook nog 6% aan importheffing op de flessen en 2,7% op de sprayers betalen en 19% BTW natuurlijk niet vergeten.

Om de flessen dan vervolgens bij de deelnemers te krijgen, kost ook weer het nodige aan verzendkosten.

Dus als een flesje 2 dollar kost, dan kom je omgerekend uit op ongeveer € 3,75 voor diezelfde fles als hij hier afgeleverd wordt.