Bugs

Discussie in 'Suggesties en -tips' gestart door Sven S8, 11 jun 2008.

1. Sven S8

Sven S8 Detailing rookie

Leuk bevonden:
    0
    Een paar bugs...

De kleur donkerblauw werkt niet goed. Zie hier: test

Met Firefox werken de gebruikelijke right-click menu's hier in de tekstvakken niet goed of onvolledig. Het lijkt alsof de tekstvakken hier als 'afbeelding' worden gezien. (Elders werkt dit wel naar behoren, even voor de goede orde...)

Ik krijg dus dit:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Terwijl ik dit zou moeten krijgen (en elders ook krijg)

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Zou erg fijn zijn als het forum even Firefox compatible gemaakt kan worden... :)^

Edit: werkt met donkerrood ook niet.... Test

2. Joost

Joost Detailing rookie

Leuk bevonden:
    0
    Nog een bug gevonden.

Een ongelezen topic heeft dus een gekleurd icoontje waaraan je kan zien dat die ongelezen is. Logisch.
    Maar dat is niet het geval bij "sticky" topics.

Joost

3. LeonDriver

LeonDriver Detailing rookie

Leuk bevonden:
    0
    Nog iets.

Als ik zie dat er een nieuw bericht is geplaatst in een topic en deze uiteindelijk geleden heb ga ik via het bovenstaande menu (tree) weer terug blijft het topic staan alszijnde dat er een nieuwe post is.
    ondanks dat ik dat bericg al heb gelezen.

4. Bert

Bert Friend of Bling

Leuk bevonden:
    9
    Kleurtjes doen het weer, het kwam doordat het forum een stukje van de tag wilde vervangen door een smiley (wat ook niet helemaal lukte). De smileycode is nu vervangen door iets anders.

Alleen staat nu overal waar de smiley :D is gebruikt geen smiley meer, maar ik geloof niet dat 'ie vaak gebruikt is tot nu toe :-"

5. Patrick

Patrick Detailing chief

Leuk bevonden:
    15
    Ik heb hem volgens mij wel eens gebruikt;)

6. Bert

Bert Friend of Bling

Leuk bevonden:
    9
    Klopt, dit heeft er mee te maken dat de forumsoftware niet goed checkt of een (sub)forum nog ongelezen topics bevat. Het is bekend bij de makers van de forumsoftware, maar die doen er voorlopig niets aan. Meestal is een F5 ook al voldoende om het probleem op te lossen, of nog een keer naar de topiclijst gaan ;)

7. Bert

Bert Friend of Bling

Leuk bevonden:
    9
    Als je nog weet waar, vervang ik 'm wel :D

8. Patrick

Patrick Detailing chief

Leuk bevonden:
    15
    Heb zo veel berichten al gepost op dit leuke forum wordt denk veel zoek werk voor je:-"

9. LeonDriver

LeonDriver Detailing rookie

Leuk bevonden:
    0
    Als het een php forum was geweest had ik er wel ffies voor je willen induiken hoor ;)
    Asp kan ook wel maar heb ik maar een half jaar mee gewerkt ;)

10. Sven S8

Sven S8 Detailing rookie

Leuk bevonden:
    0
    Ah, ik gebruikte ook de :D voor :-b in de quick reply, kun je die ook even vervangen? :D

11. Bert

Bert Friend of Bling

Leuk bevonden:
    9
    ]-0 Nu moet ik weer het hele forum door... ]-0

12. Sven S8

Sven S8 Detailing rookie

Leuk bevonden:
    0
    :-b

Had net ook wat vreemds: wilde even iets in het OT subforum zetten, zag een stuk of vijf ongelezen threads. Ik plaats eerst m'n berichtje en ga daarna terug om die draadjes te lezen, zijn alle 'not read' markeringen (links v.d. pagina) in een keer weg. De 'laatste bericht' markeringen (rechts) waren nog wel te zien. Gek wa?

13. Havanna

Havanna Detailing rookie

Leuk bevonden:
    3
    Wazig :confused: ik heb dat nu ook. Ik kom op het forum zie met een blauw icoontje dat er her en der nieuwe berichten zijn, klik ik op het betreffende topic (bijvoorbeeld de Show Off), dan opent het scherm van dat topic met alle onderwerpen maar daar zie je dan niks meer staan in een andere kleur en lijkt het net alsof er geen nieuwe replys in de onderwerpen zijn gezet.

EDIT (1 minuut later): en als ik dan zelf een reply heb gemaakt, zoals van dit bericht, dan keer ik terug naar het forum en zie ik dat het subforum waar dit topic in staat ineens blauw wordt weergegeven alsof er een nieuwe reply is geplaatst terwijl ik het zelf ben geweest ...=-o